|
Auteur: |
|
|
Onder het mom van Meer METAL in de kerk is het muziekblad Metal Hammer een ludieke campagne gestart om heavy metal officieel te laten erkennen als godsdienst bij de volgende volkstelling in Groot-Brittannië. De Facebook-pagina die is aangemaakt heeft al twintigduizend volgelingen. http://www.metalhammer.co.uk/news/heavy-metal-for-2011-census-the-lords-prayer/ [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-01-2010 2:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Be-la-che-lijk. spelfout weggehaald... |
|
Wat een onzin weer zeg. Metal = geen religie, maar een muziekstijl. Klaar. |
|
Er wordt wel regelmatig geroepen dat Metal een wet is. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Hehe, en Judas Priest (huhuh) riep op om dat te breken... Boeiender |
|
quote: Mensen die de grap niet snappen, fantastisch I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wat een flauwe kutgrap dan.... |
|
Even flauw als 'Jedi als religie'. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dat rijmt tenminste. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
quote: hahahahaha IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Halford for president! Waarschijnlijk zullen de mannen van Manowar middels een rechtszaak godstatus claimen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: "We"? |
|
Ik doe ook niet mee! Weg met religie op zich. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En het eerste schisma: Darkthrone - The church of real metal |
|
Die zijn de weg dan ook al een tijdje kwijt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De eerste kerk wordt gebouwd door Varg, off course. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wel gemakkelijk. Je kunt bij de ingang van de kerk metaaldetectors plaatsen, dan haal je de blasfemen er zo uit. |
|
Jaaaa de eerste kerk die je legaal in de fik mag steken! Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Ik heb echt een hekel aan het woord ludiek... Volgens mij is het resultaat van zo'n "ludieke" actie alleen maar dat metal nog minder serieus genomen word (als kwalitatief hoogstaande muziekstroming (in sommige gevallen)) door buitenstaanders. En dan nog wat te denken van alle subsectes "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Dit is misschien nog wel triester dan die Heavy Metal Bowling van een aantal jaar geleden. Against God and Government |
Index / Heavy Metal |