|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
aanwezig, voonamelijk voor Grimm En omdat ik een kaartje krijg haha |
|
Toch wel aanwezig vanaaf, hopelijk nog net op tijd voor HJ bij HV |
|
Wordt hem helaas niet meer... |
|
quote: +1 www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Grimm (helaas?) gemist en de 2e band kon me niet heel erg bekoren. Vast wel dikke pret als je het beter kent, dan wel bezopen bent, dus dat wordt voor de volgende keer wellicht. Heidevolk was weer dikke pret. Lekker geluid, leuke nummertjes (al miste ik Krijgsvolk, maar dat krijg je zodra een band meer materiaal heeft). Was vanochtend best wel kut om 6 uur m'n bed al weer uit te moeten. Op het werk maar effe zo'n halve liter unit energiedrank genomen |
|
vet geniale party, beetje erg brak de dag erna.. maar zeeeeker voor herhaling vatbaaar! |
|
Overigens had HV gerust al die kerels aan het begin weg kunnen laten, zag er toch net effe te lachwekkend uit |
|
Uiteindelijk niet geweest, was recht voor onze neus uitverkocht.. Blijkbaar waren we niet de enige met het idee om naar The Move te gaan, maar wat was het bier daar duur zeg. Volgende keer beter. |
|
Hey Esther, Ik had mazzel: nadat jij en je vriend vertrokken waren, kon ik nog net een extra laatste kaartje kopen. En het grappige: jij als ex-leerling net niet, staat er binnen nog een ex-leerling van me... Chi Chi (die kleine met die donkere haren) heeft als vriendje de drummer van Grimm ;-) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Haha, o dan heb je mooi weer geluk gehad anders had je weer naar Eindhoven terug gekund. Richard vond het wel jammer dat je niet even mee ging kroegen, maar ja, als je dan toch binnen kunt komen is dat natuurlijk toch veel mooier. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |