|
Auteur: |
|
|
Timer is op zoek naar een ervaren gitarist die over deftig materiaal beschikt. Wij hebben bijna 3 jaar ervaring als band en erg veel podiumervaring (Tombs, Rosetta, City Of Ships, Khuda, Steak Number Eight, The Hickey Underworld... We zoeken tevens nog een nieuw repetitiekot dus dat zou een pluspunt zijn. Ook een rijbewijs/eigen vervoer is een goed punt. Interesse: mail dan naar: TIMERBAND@GMAIL.COM Myspace: http://www.myspace.com/timermusic [Dit bericht is gewijzigd door Jokke op 01-02-2010 9:11] Horns up! |
|
je hebt geen basdrum maar gebruikt een geweer? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Of zit hij te jokken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
homos 11111111111 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
signature |
|
Klinkt wel goed vind ik. |
|
Amai, ik wou dat ik hier tijd voor had. Myspace eens gecheckt, klinkt erg goed! Goed te zien dat er terug wat interessante muziek uit ons landje komt! Zo doorgaan, mannen. En succes met het vinden van een bekwame gitarist! |
|
quote: op een stiek signature |
|
quote: Bedankt! Dat appreciëren we enorm. Horns up! |
|
quote: Getuige de muziek op de myspace zal die drie jaar ervaring wel de opgetelde ervaring van alle bandleden samen zijn. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Index / Muziek algemeen |