|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Huy het valt me net in dat ik hun eerste nog op LP heb liggen ergens, ben eigenlijk niet zeker da't hun 1ste is, ben naam vergeten, heeft nogal oranjege hoes. Iem hebben? Ik vind er nix aan feitelijk Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik dus E-mail me maar als je hem uit je kast gaat trekken! En btw, die plaat heet: Contradictions Collapse! quote: Das goed, ik weet niet wat je precies interesseerd... Maar ik zal je morgen even e-mailen! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 22-09-2002 21:20] |
|
quote:Nu je't zegt, zal morgen eens op snuffeltocht gaan in de kast Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Tof, als je nog meer tegenkomt... |
|
De promo is er nu van Catch 33, nou ik heb em niet in z'n geheel afgeluisterd. Wat geskipt hier en daar, maar in principe zijn het 13 nummers die allemaal ongeveer hetzelfde klinken omdat ze onderdeel van 1 heel nummer zijn. Hiet ligt dus al het probleem, veel nummers boeien gewoon helemaal niet en het geheel is nog is zo passief dat je erbij in slaap valt. Ik zou deze vermijden als de plaag "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
heb em net neergeladen, maar vind het nogal saaie zooi. erg eentonig |
|
quote: eentonig is het idd ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
heb hem ook neergedownt, vind hem idd erg eentonig, mjah ik vond de oude platen dat eerlijk gezegt ookal Repent! |
|
hij lijkt erg op de vorige ... Jammer terwijl dat Eptje wel enorm heerscht!. het is zeker geen slecht cdtje voor de liefhebber maar dr mocht naar mijn smaak wel wat meer afwisseling in zitten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
helemaal geen slechte cd, al halen ze gewoon steeds het zelfde kunstje uit en die kennen we onderhand wel. None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: geen slechte cd? Je neemt genoegen met een cd die constant hetzelfde is en waar ze weer dezelfde trucjes uithalen, niet erg kritisch denk ik dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb nog niks gehoord maar de hoes zag er wel mooi uit in ieder geval. |
|
quote: Lijkt me een slim id ja, om de verkoop nog een beetje te stimuleren. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik vond em wel tof, al leken sommige stukken naar mijn mening erg op korn muziek... |
|
Hahaaa Catch 33 is weer een heerlijk absurde, typische Meshuggah plaat! Hij is idd een beetje apart opgebouwd, aangezien het 1 nummer lijkt, maar er zit wat riffs betreft erg veel afwisseling in. En ik ben het er niet mee eens dat Meshuggah steeds weer het zelfde kunstje uithaalt en dat we het allemaal al eens gehoord hebben. Nee, dit is weer een geweldige plaat, waar de klasse vanaf druipt en waarbij je weer wat vaker moet luisteren om deze klasse goed in je op te kunnen nemen. I love this shit! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb die plaat ook gehoord, afgezien van de flauwe titel vind ik de muziek ook 3 keer niks, het zijn allemaal supermuzikanten, maar die muziek man. Als ze dan toch een plaat met 1 nummer maken hoor ik liever track 1 van Destroy Erase Improve 45 min. lang. |
|
quote: Yup, volledig mee eens. Afwisseling is weer ver te zoeken in hun nieuwe cd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Ah ja duidelijk Probeer eerst de plaat eens in zijn geheel te beluisteren voordat je je gal spuwt. Dit is namelijk een plaat die je in zijn geheel tot je dient te nemen, aangezien alle nummers onderdeel zijn van 1 concept. Dat je er niks aan vindt, prima, maar probeer eerst eens wat betere argumenten op tafel te gooien nadat je 'm in zijn geheel hebt afgeluisterd. Alrighty? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
mkay fair enough, maar het was na de helft circa geluisterd te hebben me al duidelijk dat ik het te eentonig vond. Vandaar mijn reactie. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat dit niet zomaar een easy-listening bandje is, maar dat wist je natuurlijk wel. Een tweede Destroy Erase Improve zal er nooit meer komen, maar in plaats daarvan gaan ze verder met die over the top ritmische mindfuck waar ze zo enorm uniek in zijn. En wees eerlijk, hoeveel unieke bands zijn er tegenwoordig nog? Precies. Niets dan respect voor deze helden Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Doe mij maar 'I' dan, als de ritmische mindfuck ook nog interessant moet zijn. En anders 'Alien'..... [EDIT] Catch 33 is iig wel beter dan Nothing [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 04-04-2005 14:03] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |