IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Death in June Vorige pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-02-2013 15:09 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 24 januari 2013 16:07 schreef Kvelgeest het volgende:
Woei, net een "But, What Ends When The Symbols Shatter?" gekocht. Kleine 25 Euro. Niet echt goedkoop, maar dat kan duurder.
W00tw00t, binnen!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 16-07-2013 12:16 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Staan momenteel meerdere "But, What Ends When The Symbols Shatter?"'s op Discogs te koop. Geen goedkoop, maar ik betwijfel of je dit album ooit voor een tientje gaat vinden.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-07-2013 13:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nice

wat vind je van die Bunkur Tapes?


signature


Northward
Usericon van Northward
Posted 23-12-2013 14:59 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Meningen over de show van DI6 gisteravond in Tivoli?


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 23-12-2013 16:07 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Sterke show. Jammer dat mensen achteraan hun gebabbel niet even konden uitstellen tot na de show.
Ga lekker ergens anders 2 uur lang je weekend bespreken

[Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 23-12-2013 16:07]


Northward
Usericon van Northward
Posted 23-12-2013 18:58 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ik vond het ook sterk. Goede setlist.

En jammer idd, had daar ook wat last van bij de opener. Tijdens DI6 gelukkig niet.


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 24-12-2013 11:35 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Speelt hij live eigenlijk met band of alleen of alleen met percussionist of wat? Zat te overwegen om ook te gaan maar vond de meeste live-video's niet erg overtuigend.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-12-2013 11:55 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2013 12:16 schreef Kvelgeest het volgende:
Staan momenteel meerdere "But, What Ends When The Symbols Shatter?"'s op Discogs te koop. Geen goedkoop, maar ik betwijfel of je dit album ooit voor een tientje gaat vinden.
"Geen goedkoop".


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-12-2013 12:03 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2013 11:55 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
"Geen goedkoop".

Ik heb de laatste tijd best vaak gemerkt dat muziekliefhebbers spreken over een "goedkoop". Hiermee wordt dan een "goede koop" bedoeld.

Zelf vind ik het wel aangenaam klinken.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 24-12-2013 12:11 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2013 13:12 schreef Hypnos het volgende:
wat vind je van die Bunkur Tapes?


heb me die vinyl onlangs aangeschaft, zeer aangenaam me dunkt!


Northward
Usericon van Northward
Posted 25-12-2013 23:31 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2013 11:35 schreef Reynaerde het volgende:
Speelt hij live eigenlijk met band of alleen of alleen met percussionist of wat? Zat te overwegen om ook te gaan maar vond de meeste live-video's niet erg overtuigend.

Eerst paar nummers met een accordeonist. Vervolgens de hele set met percussionist.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2018 9:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik lees dat er een nieuwe plaat komt


signature


Northward
Usericon van Northward
Posted 02-12-2018 15:01 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen