|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Staan momenteel meerdere "But, What Ends When The Symbols Shatter?"'s op Discogs te koop. Geen goedkoop, maar ik betwijfel of je dit album ooit voor een tientje gaat vinden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
nice wat vind je van die Bunkur Tapes? signature |
|
Meningen over de show van DI6 gisteravond in Tivoli? |
|
Sterke show. Jammer dat mensen achteraan hun gebabbel niet even konden uitstellen tot na de show. Ga lekker ergens anders 2 uur lang je weekend bespreken [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 23-12-2013 16:07] |
|
Ik vond het ook sterk. Goede setlist. En jammer idd, had daar ook wat last van bij de opener. Tijdens DI6 gelukkig niet. |
|
Speelt hij live eigenlijk met band of alleen of alleen met percussionist of wat? Zat te overwegen om ook te gaan maar vond de meeste live-video's niet erg overtuigend. |
|
quote:"Geen goedkoop". Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ik heb de laatste tijd best vaak gemerkt dat muziekliefhebbers spreken over een "goedkoop". Hiermee wordt dan een "goede koop" bedoeld. Zelf vind ik het wel aangenaam klinken. |
|
quote: heb me die vinyl onlangs aangeschaft, zeer aangenaam me dunkt! |
|
quote: Eerst paar nummers met een accordeonist. Vervolgens de hele set met percussionist. |
|
ik lees dat er een nieuwe plaat komt signature |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |