IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Aardschok-abonnement opgezegd Vorige pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 31-08-2002 12:32 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Aardschok is inderdaad 95 % zooi, heb zelf ook geen abonnement meer...

Op internet zijn er voldoende alternatieven zoals Vampire Magazine


Ik, Wil Schuurman


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 31-08-2002 12:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Vampire-Mag vind ik best goed maar toch een beetje te beperkt. Er zit geen vers binnen- en buitenlands nieuws bij.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 31-08-2002 12:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 12:33 schreef MBMarduk het volgende:
Vampire-Mag vind ik best goed maar toch een beetje te beperkt. Er zit geen vers binnen- en buitenlands nieuws bij.




Gewoon een keer per maand de bruna inlopen en die eerste paar pagina's lezen van de Aardschok ..



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 31-08-2002 12:39 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dat ZEI ik ook in m'n vijfde post...
EDIT: ik kan niet tellen.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 31-08-2002 12:40]


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 31-08-2002 12:58 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Waar kan je die Mindview of zow krijgen dan?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-08-2002 12:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

idd de aardschok is drastisch achteruit gegaan.. bij valorian ligt de vloer bezaaid met oude aarschoks(?) daar stonden tenminste nog interesante bands in. Als ik ze nu bekijk in de bruna.. bijna iedere maand een intervieuw met cof.. zucht.. waar gaat dit heen..

Ablaze is idd wel een ok blad. maar je moet er zin in hebben om in je vrijetijd duits te gaan lezen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 31-08-2002 12:59]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 31-08-2002 14:01 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Min of meer off-topic: de nieuwe Ablaze (van mei t/m augustus inmiddels ), is die al bijna uit?


nightshadow
Usericon van nightshadow
Posted 31-08-2002 14:48 by nightshadow Wijzig reactieProfiel van nightshadowQuote dit bericht

Ablaze is inderdaad goed, alleen jammer dat dat in het duits is. Zo goed is mijn duits nou ook weer niet.

Bij de large bestelling had ik ook zo'n mindview. Wel een leuk blad.
Voor 20 euro ofzo, kon je lid worden. Waarom liggen ze dan ergens anders gratis in de winkel??


dead greets me warm, now I will just say goodbye


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 31-08-2002 14:59 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Verzendkosten mien jong


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 31-08-2002 18:17 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ablaze = kut, de grootste teringherrie (en dan echte herrie) vinden ze daar zelfs goed!
En het is Duits (daar doen we niet aan)

Aardschok vind ik minder worden, al hebben ze soms wel aardige artikelen, maar teweinig om het tot een echt goed metalblad te benoemen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-08-2002 18:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Naast Mindview heb je ook nog Headache & Rock tribune maar of je het de investering waard vind moet je zelf maar uitmaken.

In het Engels heb je nog Powerplay en het al genoemde Terrorizer, maar ik vind het een heel slecht blad; de meeste kritiek die men op Aardschok heeft vind ik eerder op Terrorizer van toepassing; meer persoonlijke mening dan feiten.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 31-08-2002 21:13 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ga het binnenkort doen -blad


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 31-08-2002 23:34 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Dit doet mij er aan denken. In het nummer van Augustus, denk ik, stond er een feature in Aardschok van Nightwish. Ik mag da van die mannen ook op mijne site zetten vanaf September. Probleem is alleen, ik koop da dus nie.. ( ) Kanner iemand da interview voor mij leesbaar inscannen?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-08-2002 23:35 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 31 augustus 2002 23:34 schreef DarknessThere het volgende:
Dit doet mij er aan denken. In het nummer van Augustus, denk ik, stond er een feature in Aardschok van Nightwish. Ik mag da van die mannen ook op mijne site zetten vanaf September. Probleem is alleen, ik koop da dus nie.. ( ) Kanner iemand da interview voor mij leesbaar inscannen?


Leesbaar inscannen? Nooit gehoord van Text-herkenningsprogramma's?
Nou, ik wil het wel even voor je doen!


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-08-2002 23:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 augustus 2002 23:35 schreef beli mawr het volgende:
Leesbaar inscannen? Nooit gehoord van Text-herkenningsprogramma's?
Nou, ik wil het wel even voor je doen!


Text-herkenningsprogramma's? Noooit van gehoord! Wat zijn dat?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 01-09-2002 0:45 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Heb ik wel al van gehoord. Maar ik zet da me scan en al online...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-09-2002 0:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 23:56 schreef Mutilator het volgende:
Text-herkenningsprogramma's? Noooit van gehoord! Wat zijn dat?
Programma's die scans van handschriften/gedrukte tekst op papier kunnen omzetten in een tekstbestand.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 01-09-2002 3:14 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik ga mijn aarsschockabonnement maar eens omzetten in een scanprogramma.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen