|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vampire-Mag vind ik best goed maar toch een beetje te beperkt. Er zit geen vers binnen- en buitenlands nieuws bij. |
|
quote: Gewoon een keer per maand de bruna inlopen en die eerste paar pagina's lezen van de Aardschok .. |
|
Dat ZEI ik ook in m'n vijfde post... EDIT: ik kan niet tellen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 31-08-2002 12:40] |
|
Waar kan je die Mindview of zow krijgen dan? |
|
idd de aardschok is drastisch achteruit gegaan.. bij valorian ligt de vloer bezaaid met oude aarschoks(?) daar stonden tenminste nog interesante bands in. Als ik ze nu bekijk in de bruna.. bijna iedere maand een intervieuw met cof.. zucht.. waar gaat dit heen.. Ablaze is idd wel een ok blad. maar je moet er zin in hebben om in je vrijetijd duits te gaan lezen. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 31-08-2002 12:59] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Min of meer off-topic: de nieuwe Ablaze (van mei t/m augustus inmiddels ), is die al bijna uit? |
|
Ablaze is inderdaad goed, alleen jammer dat dat in het duits is. Zo goed is mijn duits nou ook weer niet. Bij de large bestelling had ik ook zo'n mindview. Wel een leuk blad. Voor 20 euro ofzo, kon je lid worden. Waarom liggen ze dan ergens anders gratis in de winkel?? dead greets me warm, now I will just say goodbye |
|
Verzendkosten mien jong |
|
Ablaze = kut, de grootste teringherrie (en dan echte herrie) vinden ze daar zelfs goed! En het is Duits (daar doen we niet aan) Aardschok vind ik minder worden, al hebben ze soms wel aardige artikelen, maar teweinig om het tot een echt goed metalblad te benoemen |
|
Naast Mindview heb je ook nog Headache & Rock tribune maar of je het de investering waard vind moet je zelf maar uitmaken. In het Engels heb je nog Powerplay en het al genoemde Terrorizer, maar ik vind het een heel slecht blad; de meeste kritiek die men op Aardschok heeft vind ik eerder op Terrorizer van toepassing; meer persoonlijke mening dan feiten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ga het binnenkort doen -blad |
|
Dit doet mij er aan denken. In het nummer van Augustus, denk ik, stond er een feature in Aardschok van Nightwish. Ik mag da van die mannen ook op mijne site zetten vanaf September. Probleem is alleen, ik koop da dus nie.. ( ) Kanner iemand da interview voor mij leesbaar inscannen? |
|
quote: Leesbaar inscannen? Nooit gehoord van Text-herkenningsprogramma's? Nou, ik wil het wel even voor je doen! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Text-herkenningsprogramma's? Noooit van gehoord! Wat zijn dat? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb ik wel al van gehoord. Maar ik zet da me scan en al online... |
|
quote:Programma's die scans van handschriften/gedrukte tekst op papier kunnen omzetten in een tekstbestand. |
|
Ik ga mijn aarsschockabonnement maar eens omzetten in een scanprogramma. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |