|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
LOL |
|
Is er misschien nog 'n bandje regio Antwerpen die 'n violiste zoekt ? De muzikante op zich heeft wel geen affiniteit met Metal, heeft altijd in 'n folkband gezeten maar deze is nu gesplit.. Wel heeft ze interesse, dus... |
|
En Zwolle dan? Love is a curse |
|
Ik heb wel een klootviool.... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: dit slaat egt alles... volges mij was dat al geweest Don't touch me. I'm evil. |
|
Dat wou ik ook al zeggen, maar ik hield me in.. Verder lijkt het me toch beter als je wat muziekfora afgaat om een viool te vinden "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ja, ik zie nu dat die al voorbij was gekomen... kennelijk meer liefhebbers in deze scene... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Ik heb er serieus een te koop staan. Voor E3000,- mag je 'm meenemen. |
|
Oja, en een waarschuwing: meestal als je iets aan een viool sloopt, doettie het gelijk helemaal niet meer. Als je dan toch gekke geluiden wil, zou ik er een effectenbak onder zetten. |
|
quote: wat kost een elektrische viool nou eigenlijk ongeveer , zijn die nou duurder dan een normale ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Electrische violen heb je vanaf zo'n 2000 piek (dus zeg 900 euro), maar het hangt per design en materiaal en aantal snaren af (soms heb je ook 5-snarige el. violen). Zo zag ik ooit een prachtige groene perspex exemplaar (zie film Starship Troopers), maar die kostte al 3000 US Dollar. Op internet dus. Maar de goedkoopste en naar mijn smaak ook mooiste (echt vioolgeluid, el. viool is vaak nogal nasaal) is de Yamaha Silent Violin, op een versterker aangesloten dus niet zo silent meer. Je kunt dus zeggen dat een el. viool ongeveer in dezelfde range qua prijs zit als een beetje degelijke studieviool. |
|
ah ok thnx Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Martin Powell heeft zelfs zijn elektrische viool verkocht (aan een Nederlands meisje) |
|
is er in Nederland een winkel waar Elektrische violen verkocht worden ? nog een vraag : bestaan semi akoestische violen ? |
|
Semi akoestisch... lol, ik moet altijd lachen om dat woord. |
|
Semi akoestische violen? Als je bedoelt gewone viool (akoestische viool klinkt zo sneu) met een plugje erin..ja. En anders weet ik het ook niet. |
|
quote: Regio Gent - Aalter ook goed?? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 18-11-2003 0:38] |
|
weet iemand een muziek winkel waar je violen kan kopen en beetje advies kan krijgen. omgeving den haag rotterdam ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jep, er zit een violenwinkel in de straat achter het centraal station van Rotterdam. Loop de achterdeur uit, neem de eerste straat rechts. Je loopt dan aan een zijde van een sloot, als je daar niet vaak komt is het 'voor je gevoel' de tweede straat, maar die ervoor loopt dood. Na ca. 150 meter vind je een violenzaak aan je rechterhand. |
|
Ik verwacht een bosje bloemen en een kopje koffie voor die tip, vriend. |
|
En nog een krat bier! Dat mag je dan naar mij sturen |
|
|
|
quote:Toen panda panda nog was. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |