|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Och, Meat Loaf vergeten! |
|
Iron Maiden |
|
quote: Sterf jij barbaar!!! |
|
Meat Loaf is iig meer mans(!) dan Deep Heep en Uriah Purple. |
|
Niet zoooo oud, maar wel oud --> Vader, Venom, Dio Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
staat nazareth er al bij? oude lullen rock is geweldig, muziek die tijdloos is en waar veel bands nog wat van zouden kunnen leren oe en Roxy Music, dat is echt geweldig [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 03-02-2003 11:04] |
|
Uriah Heep, STEPPENWOLF!!!! (de uitvinders van de term heavy metal als ik ut goed heb ), Status Quo (hebben toch wat geinige nummers gemaakt), The Kinks (super, ik heb een live opname op lp van hun waar ze "you really got me" op dubbele snelheid spelen , supervet), de grootvaderen van de Rock en Roll AC/DC, The Troggs.. afijn, gaat maar door Let There be Rock *krijgt in een keer weer zin om een classic rock zender op winamp te zetten* Queen zit in een andere muziek soort, dat gaat voorbij de gewone rock, maar ze zijn wel heel goed, Meat Loaf vind ik nie echt geweldig [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 03-02-2003 19:22] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Queen heeft gewoon zo veel genre's gedaan... rock, funk, pop, disco... er zijn maar weinig mensen die al hun stijlen leuk vinden denkik... en ach ja, wat mij betreft: QUEEN ROELEERT! |
|
quote: Dan ben ik dus een van die weinige. Ik denk dat je ook nog wel R&B (bv. Another one bites the dust) en zelfs metal (bv. Sheer heart attack) in dat rijtje erbij kunt zetten. Queen heeft zoveel verschillende soorten muziek gemaakt en is naar mijn mening gewoon de beste band allertijden |
|
Saxon . |
|
quote:bestaan pas sinds 78 Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Euh UFO? Bazzio Attacks!!! |
|
Pink Floyd |
|
Eric Clapton, dat is echt een oude lul en een overgewaarderde gitarist, die oude-lullen deuntjes uit z'n gitaar rammelt. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Hahahahahah, kan wel zijn, hij hoeft niet meer te werken voor zijn geld, dat moet jij nog maar 's zien te bereiken |
|
quote: Laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 05-02-2003 0:05] Don't blush when I rip you open |
|
Eric Clapton is best okay, hij heeft hele goeie dingen, maar ook best middelmatige muziek gemaakt... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Misschien is ie als gitarist wel overgewaardeerd, maar nummers als Tears in Heaven en Wonderful Tonight zijn echt wel supermooi |
|
De eerste albums van DIO Die schijfjes zijn gewoon twee keer zo oud als ik |
|
of het nederlandse focus, dat is ook best lachen |
|
oude vagina rock? HEART!, Suzy Quatro. En Ike en Tina rockten toch ook wel goed. The moody blues. The Sparks After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
saxon heerscht "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Iemand al Supersister gepost?? Is een geniale nederlandse band in de stijl van Pink floyd maar dan stukken raarder. (btw Meat loaf is drie keer kut ) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
ons Belgsche Vacation en Ghengiz Khan natuurlijk! GK spelling ben ik niet zeker, zij zelve schreven het ook niet zoals het moest iig Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |