|
Auteur: |
|
|
|
|
Meer Nederlandse data hiervoor? Wil je muilperen? |
|
Dit is de enige Nederlandse show voor deze tour... |
|
Gaaf! Hell Militia en Blacklodge zijn beiden zeer gaaf, aanwezig dus. |
|
EDIT: niet zeker [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 05-02-2010 21:47] |
|
Zeker aanwezig! (: |
|
quote: +1 |
|
Aanstaande vrijdag! |
|
tijdschema? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Kick! Zie post hiervoor. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Zoiets ongeveer: 20.30 - 21.10 Aosoth 21.30 - 22.20 Blacklodge 22.40 - 23.40 Hell Militia |
|
Top, zorgen we dat we er zeker om half negen zijn! Die schijf van Aosoth is lekker en die van Blacklodge ook trouwens! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Heb eerst een rehearsal en ben dan verplicht wat te zuipen in een ierse pub.. daarnaast is mijn OV nog steeds niet binnen. Zonde, blacklodge lijkt mij nml fucking gaaf! |
|
Vanavond |
|
Jep, vanavond! Voor de liefhebber nog voldoende kaarten aan de deur! |
|
Was weer een leuk avondje. Een hoop bekende gezien en gesproken en de muziek was ook niet mis gelukkig. Aosoth was aardig maar de band van de avond was naar mijn smaak Blacklodge. Ze hadden een goed geluid en als je de elektronische invloeden kan waarderen zat je goed. Hell Militia was ook erg gaaf alleen had het geluid een tikje harder gemogen. Jammer van de vervelende portier na afloop. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ja idd, als je een drumcomputer kan waarderen klinkt het wel leuk. Blacklodge vond ik 10x niks hell militia was voor mij DE band van de avond, maar ja smaken verschillen nu eenmaal. |
|
@verval: zat ik met jou in de trein na afloop? (jongen met petje hier ) |
|
Was zeer geslaagd! Gelukkig niets gemerkt van vervelende portiers. Vond eigenlijk Aosoth het beste van de avond! Blacklodge en Hell Militia waren ook goed te doen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Dat is zeer goed mogelijk. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Aosoth had ik helaas meer van verwacht. Op plaat vind ik het een erg goeie band, dus had veel verwachtingen. Ik hoop een volgende keer beter. Blacklodge is qua muziek niet mijn ding, een paar nummers trek ik dit nog wel, maar een hele set was voor mij te veel van het goede. Hell Melitia was ook niet slecht, maar echt geweldig toch ook weer niet. Voor mij persoonlijk viel de avond wat tegen. |
Index / Concerten |