|
Auteur: |
|
|
Oh, ik dacht Giessenburg... |
|
Aanwezig (met de kaarten van Winternoise). |
|
Zien we ons daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Heb je een hotel tip? Of rijden jullie terug? Of naast elkaar parkeren en dutje in de auto? Het is niet meer koud! Bla |
|
Heb er zin in.....naast Kampfar ook effe Den Saakaldte en Immortal weer zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tot daar dan ;-) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Cool dat je ook komt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dankzij Mandylion die haar arme WW-er steunt (eigenlijk is ze best lief, ik hoop dat ze dit forum niet leest want dan krijgt ze spatjes thuis ) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Auto al vol?Of blijven jullie daar pitten? [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 03-04-2010 18:01] Bla |
|
Helaas, de auto is al vol; we nemen een ander stel mee uit het Eindhovense... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Beetje gare hal (zo'n typische Duitse beurshal dus wat minder voor het geluid) en het gedoe met consumptiebonnen had wel iets van een ouderwetse charme (fancy fair). Eerste paar bads gemist omdat we pas rond 12:30 konden vertrekken uit Eindhoven, maar vooral Kampfar en ook Immortal waren gaaf. Opvallend veel Nederlanders deze keer ook... EN ze hebben zich best gedragen. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Maar wat een kut organisatie, schandalig zoals bands en bezoekers behandeld worden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Want? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Als bezoeker was de catering wel erg karig: best lang wachten bij de biertap en weinig keuze qua eten. Merchandise was er voldoende en ook de hal achter bij de merchandise bood wel veel ruimte, plus dat je overal kon roken (als roker is dat wel tof). De hal zelf had gewoon een slecht geluid; dat was vooral ook jammer voor de bezoekers. Maar toch, ik heb erger meegemaakt dus dit is best voor herhaling vatbaar... Qua bands weet ik het niet, want ik was niet backstage. Marcel: jij bent ook weer boven water: mooi. Heb je later nog iets kunnen drinken na afloop? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ik Giessen in Noord Brabant. |
|
quote: Slecht voor bezoekers: - na Immortal mocht niemand meer naar de toiletten - na Immortal ging de tap meteen dicht - de drank coupons konden dus niet meer gebruikt worden en ook niet meer terug ingewisseld worden voor geld Slecht voor bands: - er was niks geregeld en de bands (op Immortal na) werden aan hun lot overgelaten zonder ook maar iets te weten van het hoe en wat - vragen naar de organisator toe werden allemaal genegeerd - er was veel en veel te weinig drank backstage en op het podium alsook veel te weinig eten voor zoveel bands waardoor de helft niks heeft gekregen - nergens ruimtes voor bands waar men zich kon omkleden en hun spullen konden opbergen - Op Immortal na hadden bands het gevoel totaal niet welkom te zijn en in een totale chaos beland te zijn Nee, Burning Stage heeft de neerwaartse lijn doorgezet waar ze twee jaar terug aan begonnen waren. Jammer. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Nee, er was niks te drinken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat is inderdaad behoorlijk belachelijk ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het was inderdaar zeer mooi om vooral Kampfar en Immortal te mogen aanschouwen. De tent ging om 1 uur dicht wat ik zeer belachelijk vond. Ik had aardig wat dorst dus ik kocht een barman om zodat deze mij voor 3!! euro een kleine beker cola gaf die nog over was zonder prik... zeer naar!! Het bier was een soort goedkoop bier dat ze Licher noemen.. Niet eens warsteiner of bitburger.. Een bekertje met bier kostte 2.50. En als we de verhalen van Marcel mogen geloven dan stopt het |
|
Ach... Heb me prima vermaakt, maar het wordt idd steeds meer een belachelijke bende, dat Burning Stage. Ze hadden gewoon die dollartekens uit de ogen moeten wassen en wat kleiner en gezelliger blijven en in die N8 blijven zitten of zo. Die toko waar aanvankelijk Tomahawk en Winternoise zouden moeten plaatsvinden, was al helemaal geen lol meer aan. Dan was deze zaal nog best Oké. Waar ze Satan's Convention houden is trouwens wel een gave zaal. Maar terug on-topic: Niet zo heel veel bands gezien. Kampfar en Forgotten Tomb helemaal en die waren gaaf. Verder wat vlagen van DNS, Impiety, Setherial gezien en Immortal van de zijkant, maar was aan het ouwehoeren op de gang met Kampfar. Tijdens Kampfar echt een geniale party gehad met Tjardo, Chef, Gerrie en John! Te geniaal gewoon, wat een feest, hoewel de Duitsers om ons heen er minder om konden lachen, haha Kampfar kon het iig wel dus. Verder prima vermaakt, afgezien van de inmense drukte in het begin, lange wachtrijen voor de ingang, biertap (en het te dure bier niet te vergeten, bonnensysteem, geen bier meer direct na Immortal, bonnen over en dus genaaid zijn door die Joden want je kreeg niets meer, maar ach... ze hadden hun geld toch al binnen ) en nog eens de zeer beperkte voedselkeuze buiten (patat en worst ), dat was vorig jaar wel beter met die Thai. Maar goed, gelukkig waren er gave bands, veel toffe lui (ook veel NL-ers dit jaar) dus dat maakte de boel wel weer goed. |
|
[quote]Op 13 april 2010 10:26 schreef Regeer het volgende: Tijdens Kampfar echt een geniale party gehad met Tjardo, Chef, Gerrie en John! Te geniaal gewoon, wat een feest, hoewel de Duitsers om ons heen er minder om konden lachen, haha Kampfar kon het iig wel dus./quote] Gheghe ja, een andere actie wil ik je ook niet onthouden. Ik was met vriendin en de familie Smegma (Steven en vrouw) en we kwamen op een gegeven moment een gast tegen die allemaal Rompeprop-kleding aanhad. Die gast helemaal blij, dus ik denk "ach wat, dat verdient een slok bier" en giet zo een glas zijn strotje in. Mooi gebaar, alleen bleek die gast net in rehab te zitten voor een verslavingsprobleem (maar hij kon het hebben). [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 13-04-2010 20:39] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Index / Concerten |