|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Moet je je huiswerk maar beter doen, jonge dame. ಠ_ಠ <|> /ω\ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Tsja, blijft wel een risico, hè; muziek fysiek uitbrengen. Geen geringe investering, en als je met de zut blijft zitten ben je dus niet heel blij. Wat dat betreft snap ik dat men aan de conservatieve kant produceert. Kan me voorstellen dat dat soort labeltjes anders moeilijk overeind blijven. En normaal is Dødsengel-spul toch niet supersnel uitverkocht? Als in: het is niet extreem gelimiteerd en moeilijk hip met diehard kul-edities. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Op zich waar, maar dit gaat voor een Dodsengel niet op. Deze band heeft een iets grotere afzetmarkt dan de gemiddelde NLDM-rommel die niet verder komt dan JOC "De Vergulde Fecaliën". Hun debuut was redelijk snel niet meer te vinden. Hun tweede plaat gaat op Discogs voor meerdere tientjes, net als de nu heruitgegeven obscure EP'tjes, die vrij snel 'op' waren. Hun laatste Full-length was binnen enkele maanden niet meer normaal verkrijgbaar. Het lijkt erop dat die laatste twee splits eindelijk op een wat normalere schaal geproduceerd zijn. Maar voor de rest ruikt dit redelijk naar met vooropgezette rade gelimiteerd experimenteren. Als Dodsengel een investeringsrisico zou zijn, zie ik niet hoe ze in een jaar vier releases konden uitpoepen. Beperkte oplagen zorgen gewoon voor een snellere verkoop bij zo'n band, omdat fans deze niet willen missen en geen geflipte rijzen willen betalen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Hun debuut is wel in 3 verschillende versies uitgebracht in 3 jaar tijd, en die kun je prima goedkoop vinden. Misschien had men (de betrokken labels) simpelweg niet genoeg geld voor de initiële investering, er zijn schijnbaar wel over de tijd genoeg exemplaren losgekomen. Voor de self-titled lijkt dat ook. Dat van Imperator en Mirium gaat wel goed nergens over, ja; die staan ook voor respectievelijk 60 en 40 euro en meer op discogs. Dat zou best een limiteringsstreek kunnen zijn, ook al een beste tijd verstreken waarin gerereleased had kunnen worden. De Hetroertzen-split begint ook al voor aardige prijzen daarop gezet te worden zie ik trouwens. Toch niet genoeg exemplaren Ecstatic en Alongside ook, maar daar is gelukkig de rerelease van. Beetje half wel / half niet te gelimiteerd bij nader inzien. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Er staat dan ook 'was', pedantje, niet 'is'. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Jaja, maar ik wilde dus aangeven dat er in dat geval wel zat exemplaren werden vrijgegeven (uiteindelijk). Dat riekt dan uiteindelijk toch niet echt naar exclusiviteit in stand houden En dat was het debuut, niet zo gek als daar de inschatting verkeerd was. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-03-2014 11:22] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
hey, sidekick ST is terug signature |
|
De nieuwe plaat: Mijn eerste kennismaking met Dødsengel, klinkt fantastisch! Niet al te gepolijst, maar wel progressief en psychedelisch met geweldige vocalen! |
|
Ik ben er niet zo enthousiast over. Het venijn mist en de zang is op het valse af in sommige nummers. |
|
Afknapper van het jaar. Ronduit gênant. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |