|
Auteur: |
|
|
zaal open: 20:30 uur aanvang: 21:00 uur toegang: € 20,00 hbo /cjp: € 18,00 http://www.burgerweeshuis.nl/site/agendadetail.m?id=8437 Naar huis kruipen na afloop. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Naar huis treinen na afloop, maar wel aanwezig |
|
Dagje later ook in Bibelot, Dordrecht. |
|
Is er al iets meer bekend over de supports? Ik hoop namelijk nog steeds op Anathema |
|
Of ze headlinen het optreden, dat kan ook [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-03-2010 11:48] |
|
Reken maar niet op support. Edit: Al staat er van wel. Burger boekt best vaak geen supportacts. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 11-03-2010 11:48] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Alle keren dat ik in Burgerweeshuis was, waren er supportacts bij. Maar ja, ik heb uiteraard maar een beperkte subset concerten gezien daar. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Geen supports dus, aangezien het "+ supports" weg is gehaald op de site. Heeft het druimen draaien om The Wounded weer eens live te zien geen zin gehad dus...... |
|
Nou, dat was me het concert wel. Gewoon 2 uur spelen, zonder al te lange onderbrekingen, en een prima setlist. Bijna het gehele nieuwe album kwam voorbij en jawel, jawel........Lee is erbij En als dan je elektrische gitaar weigert om wat dan ook verder te doen, dan pak je toch gewoon je acoustische gitaar en speel je daar mee verder. En eind van het jaar komen ze weer, maar dan vanwege een wat langere tour ipv wat ze nu doen. |
|
Hehe, was Danny weer aan het kutten met zijn apparatuur? Die gast leert het ook nooit. Boeiender |
|
Dat zou ook zo kunnen ja. Maar ditmaal was het Vinnie die na anderhalf nummer erachter kwam dat zijn gitaar het had begeven. |
|
quote: Oh, hehe... heb al zoveel fuck-ups van Danny meegemaakt dat ik er vanuit ging dat het met hem te maken had. Sorry! Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Boeiender |
|
Ben benieuwd vanavond! Erg veel zin in The Wounded ook! |
|
Setlist van gisteren iemand? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Sorry, geen belang bij. Boeiender |
|
Helemaal niet meer aan gedacht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Rephrase: kan iemand de setlist van gisteren posten? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh, bedoelde jij dat joh! Boeiender |
|
1.Thin Air 2.Deep 3.Forgotten Hopes 4.Destiny Is Dead 5.Get Off, Get Out 6.Angels Walk Among Us 7.Presence 8.A Simple Mistake 9.Closer 10.A Natural Disaster 11.Everything 12.Dreaming Light 13.Judgement 14.Panic 15.Flying 16.Universal 17.Hindsight 18.Sleepless 19.One Last Goodbye 20.Fragile Dreams |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
hoe klonken de nieuwe nummers? |
Index / Concerten |