|
Auteur: |
|
|
Franse Black(pagan/folk). Wat mij betreft een van de betere bands in het genre. http://www.belenos.biz http://www.myspace.com/belenosbzh In 2010 komt er een nieuw album. |
|
Fijne muziek inderdaad, Chemins de Souffrance vond ik in ieder geval erg goed. Faustian Spirit of the Earth |
|
+1, prima band. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Alle releases zijn wel oké, maar het enige wat ik echt de moeite waard vind is de demo "Notre Amour Éternel". |
|
quote: Gilles Delecroix, van o.a. Aborted en Scarve (ex). ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Heeft iemand hier het nieuwe album, Yen Sonn Gardis, al gehoord? Ik moet zeggen dat ik hem wel weer erg lekker vindt. Hij is minder fel als Chemins de Souffrance maar de songs zitten wel weer wat beter in elkaar. Ook de pagan sfeer komt iets beter uit de verf. Als ik 1 band is die de geest van de oude Enslaved weer boven kan halen dan is dat toch wel Belenos. Dat bewijst Yen Sonn Gardis nog maar weer even. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Die heb ik ook nog niet gehoord nee. Wat bedoel je met minder fel? Minder blastbeats of iets dergelijks? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Minder blastbeats inderdaad. Er wordt gewoon een tikje minder agressief geraast. De nadruk ligt net iets meer op sfeer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: + 1: hij is technischer en Loïc kon zich vinden in de woorden dat dit eigenlijk de stijl is die I had moeten hebben op 'Between Two Worlds' als mix van de oude Bathoriaanse invloeden met een moderner geluid. Erg fijn album, stond in mijn top 20 van 2010! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Index / Heavy Metal |