|
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 27 februari 2010 zal in café De Walrus de Groningse voorronde van de Metal Battle plaatsvinden. De deelnemende bands zijn: Beyond Reproach Destitution Dying Flame Fire Within Tijdens het juryberaad zal Recharge spelen, de winnaar van de Groningse voorronde van de Metal Battle 2009. Entree: 5 euro Zaal open: 20:30u Aanvang: 21:00u Café De Walrus Pelsterstraat 25 9711 KH Groningen www.metalscombined.nl |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Helaasch tegelijk met de Drentsche voorronde dus afwezig! (aangezien wij de Drentsche voorronde organiseren) Maar ik ben voor Dying Flame! [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 08-02-2010 16:20] see you at occultfest! |
|
BEYOND REPROACH! Bruce Banner |
|
Natuurlijk beyond reproach. Dankjewel lain. We zullen onze best doen, en maar hopen dat de berenjood met zijn knuppel mag zwaaien! |
|
quote: quote: + nog 1 www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ook afwezig... |
|
Nou jammer hoor, dat jullie gronings nieuwste aanwinst niet komen bekijken! |
|
quote: +2 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Iedereen blijkbaar dus aanwezig bij Gekletter. Jammer dat het net gelijk valt daarmee. [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 08-02-2010 17:03] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ik kan helaas naar allebei niet. |
|
Nog even kieken of ik dan moet werken, maar anders wordt het voor mij ook gekletter |
|
Dying Flame deed mij afgelopen zondag op Rode Oortjes festival de broek niet bollen. Ik ben ook voor Beyond Reproach maar zit in Stockholm, dus ben er ook niet bij (of had ik dat al gepost?) |
|
quote: Thanks for the vote of confidence |
|
Morgen! |
|
Shit was weer lachen! |
|
Wie heeft er gewonnen? |
|
quote: |
|
Bruce Banner |
|
Ah, gefeliciteerd! Leuk bandje inderdaad, ik kon het wel waarderen in de Selwerd 2 Flatbar. |
Index / Concerten |