|
Auteur: |
|
|
Iemand bekend met deze razende roelanden uit Duitsland? Snelle blackmetal, vooral heel agressief maar ook doorspekt met heerlijke melodieën en af en toe wat thrash-achtige momentjes. Niks nieuws onder de zon, maar prima uitgevoerd. Ik heb het gister pas voor het eerst gehoord, maar het bevalt me goed! Dit jaar komt hun nieuwe plaat uit, genaamd Panzer Metal, waarvan al één nummer te beluisteren is op hun Myspace. 2004 - Old Black 2005 - Die Eisernen Verse 2010 - Panzer Metal www.myspace.com/negator666 [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 09-06-2010 21:45] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mhm, gaaf bandje wel. |
|
Ik heb Old Black een paar jaar geleden grijs gedraaid. De meest cheesy no-nonsense black metal band die ik ken (ken er niet zo veel hoor). Mooie melodiën maar tegenwoordig vind ik het veel te braafjes voor black metal. |
|
Ik luisterd Old Black nu voor het eerst, maar ik vind Die Eisernen Verse beter. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Tering, de nieuwe, Panzer Metal, rost hard! Doet me het meeste denken aan die andere Duitsers van Mor Dagor ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
klopt, vette boel Marduk meets Endstille of zo signature |
|
Vanmorgen in de auto even Panzer Metal (2010) geluisterd van Negator. Ik kende deze band nog niet, maar doordat Nachtgarm bij Dark Funeral in dienst gaat, wilde ik graag zijn stemgeluid horen. Panzer Metal blaast in ieder geval!! Mede dankzij Nachtgarm, wat een zieke strot! Zeer benieuwd hoe hij bij Dark Funeral gaat klinken. Als het net zo'n groot succes / ommezwaai gaat worden als bijv. Mortuus die bij Marduk in dienst kwam, dan gaat het helemaal goed komen met Dark Funeral. Een zeer goede vervanger voor Magus, dat is zeker. an evil incarnation of DEATH! |
|
nieuwe plaat klinkt wel heel erg naar oudere DF voorspelbaar degelijk signature |
Index / Heavy Metal |