|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
UP! |
|
quote: Is dit een "UP!" in de zin van: opschieten, want de kaartjes zijn bijna uitverkocht of is het een schop omhoog om te melden dat in eindhoven NahemaH ook mee komt doen? Ik had mijn zinnen namelijk gezet om de show in Eindhoven mee te maken, maar als Nahemah alleen toegevoegd wordt in Dordrecht, dan zal de keuze toch op een westelijker gelegen plaats vallen. |
|
Omhoog, er zijn maar beperkt kaarten, aangezien de show in de kelder is! Tis maar dat je het weet.. |
|
Kan hier gratis bij zijn, dus ik ben aanwezig. Insomnium is prachtig. Nieuwe album is zeer goed, dus ik sta hier zeer relaxt met een biertje in mijn handen bij... |
|
quote: Een biertje maar? Man, als je gratis naar binnen kan, dan zou ik er wat meer pakken... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ben maar niet bang hoor. Mijn hele omgeving is nogal alcoholisch, dus dat zuipen komt goed |
|
quote: Haha, dat klinkt als een kandidaat voor Rondom 10 [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 16-05-2010 13:57] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Hahahahaha. Ik heb er geen problemen mee. Leuke mensen... |
|
Nog twee dagen; heb r zin an! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Piepiep Jeej! 2 Daagjes en dan gratisch hier naartoe. Veul bier, veul metal en veul plezier. CU vrijdag! |
|
Up! Morgen alweer, zin in |
|
Vandaag! Ik heb er reteveel zin in. Tot dan! |
|
Zo dan, was dat even vet. Een bescheiden hoeveelheid drank er doorheen gejaagd, ik stond letterlijk nog géén meter van meneer Brul af van Insomnium en Ghost Brigade. Prachtig. |
|
Ik stond wat meer achteraf en kreeg niet alles mee omdat ik bandbegeleider was, maar het was gaaf. Jammer alleen van de magere opkomst (ongeveer 100 betalende bezoekers), maar ja, Wolves In The Throneroom (waar beide bands de dag ervoor mee hadden gespeeld) stonden in Helmond, er was een partij coverbands 400 meter verder en Ghost Brigade speelt ook nog op Graspop (ook vlakbij). Wel een gezellig drukke stemming zo met inderdaad een vrij direct contact met de bands in ons metalcafé (wat zo ook weer ontdekt is door een paar mensen). Beetje warm maar ach, dat heeft iets "nostalgisch". Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Prima avondje, vooral Ghost Brigade vond ik erg goed. Alleen jammer dat het een wel erg kort optreden voor een headliner was, nog geen uur gespeeld volgens mij.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
In Dordrecht speelden zowel Insomnium als Ghost Brigade een uur. Netjes toch voor een dubbele headlineshow? |
|
Wist niet dat het een dubbele headline show was. Dan nog vind ik het aan de korte kant. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ook in Dynamo was het beide bands een uur, inderdaad co-headliners. Wel kan ik zeggen dat op zich dit niet zo erg is, omdat je dan wel rond half twaalf klaar bent, wat voor mensen die een (stop-)trein moeten halen erg fijn is... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dan laat je ze toch gewoon een uur eerder beginnen? Zonder gein, zoals gezegd verder een prima avond! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Haha, thanks! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik was zo zat als de tyfus, en hield het maar net in de bus. En ja, ik had hetzelfde shirt aan als mijn maat waar nog even leuk een opmerking over gemaakt werd |
|
quote: Haha, ik weet de opmerking: "oh wat leuk, jullie hebben samen gebeld wat aan te doen en toen werd het een Carach Angren-shirt" Mooi dat je goed gedronken hebt; ik kan dat altijd pas als de bands klaar zijn... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Yep. It was me. De toon was meteen al gezet.. |
|
Hahaha Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Grrrrr |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |