|
Auteur: |
|
|
Grindbashers www.myspace.com/grindbashers Anal Penetration www.myspace.com/apspeedmetal +1 deuren: 19.30 uur entree: 3 euro www.innocent.nl/concerten |
|
|
|
schiet al mooi op! nog een weekje en dan ggrrrriinnnd! |
|
yes! + booze |
|
Nog 1 week en dan lekker buizen |
|
*Schop* Wel zin an! Boeiender |
|
morgen dus.... |
|
Dank u! En lompheid, ja, dat is wel aan ons besteed. Boeiender |
|
kan iemand van de organisatie me effe mailen (grindbashers@planet.nl). ben de mail kwijt m.b.t. info hoe laat we er moeten zijn etc... |
|
lekker professioneel en mooi op tijd.. ik weet het ook niet, maar 19.30 gaat de tent open dus: .. ik mail je het adres van die knakker wel even.. |
|
Grindcore, altijd mooi! pas nog naar rompeprop en cliteater geweest, was lang geleden dat ik weer eens naar een grindcore concertje was.Deze bands ken ik niet, trouwens. |
|
quote: Boeiender |
|
Nou, waarschijnlijk wip ik nog wel even langs vanavond |
|
quote: mooi he? zet hier maar neer hoe laat we er moeten zijn... heb Julian zelf al gemaidl maar geen reactie... hoe laat ben jij er? zijn wij er ook rond die tijd! |
|
ik denk dat ik rond 19.30 al wel daar aan de bar hang.. dus tot dan |
|
zo, dat was weer een geslaagde avond! goed geregeld alles bij Innocent en leuk sfeertje en een bak teringherrie!!! |
|
Was een leuk avondje, met complimenten naar de zaal. En naar Anal Penetration natuurlijk, was weer een geniaal concert. Boeiender |
|
dat was weer goeie shit ja.. coole tent en coole bands met uitzondering van die zatte mongo die als laatste speelde grindbashers was goed op dreef |
Index / Concerten |