|
Auteur: |
|
|
Intestterror be there or be square!!! the hottest place 2 b 2nite!!!! 11.45: restate my assumptions |
|
Klinkt leuk Trieste gast |
|
alsof de mensen die hier posten massaal vanuit heel nederland aan komen kakken No meat is sweater |
|
quote:whaha, ja zo lijkt het wel he ? zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Ja met zo'n instelling kom je er dus nooit 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Hahahahaha grapjas iig, ik hoorde het ook pas vanmiddag, dus vandaar dat deze topic zo vlak van tevoren is.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Jah, ging het goed..?? |
|
neem styhn verneukte het weer eens door het voor elkaar te krijgen z'n versterker te laten haperen... No meat is sweater |
|
quote: ?? Hij stopte EVENTJES tijdens Rocketlauncher Killing Spree ja. EVENTJES. mafkees 11.45: restate my assumptions |
|
En daarbij vond Infaustus het weer eens nodig volledig uit de maat te zingen en compleet doelloze aankondigingen te gebruiken. 11.45: restate my assumptions |
|
nou nou jognens niet zo zeuren op elkaar, kom kom geef elkaar een knuffel en verder niet meer zeiken zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
1 ding: de aankondiging mag wel beter [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 02-09-2002 21:54] Trieste gast |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Holocausto op 03-09-2002 17:11] |
|
quote: 1 ding: je mag het me wel eens eerder vertellen dat we gaan optreden. 11.45: restate my assumptions |
Index / Concerten |