|
Auteur: |
|
|
Misschien wel aanwezig. Wat voor stijlen worden er gespeeld? |
|
last days of slavery is met Gosse van Iron cage, coole zanger met vette texten sowiso, ben even kwijt wat er precies gespeeld word. NNFI is br0tal deathcore. Wakefull is metal/metal, en de andere ken ik niet... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Bedankt Jbassist. Ik ken Gosse nog van Voice of distress, was ook vet. Ik zal Iron cage ook eens opzoeken. |
|
Last Days Of Slavery is in principe ook gewoon Voice Of Distress volgens mij, alleen een andere drummer. You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
|
ah, mukkes en zondag... ik voorzie 10 man waarvan er 5 intensief aan de bar hangen... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik voorzie bier drinken met broederlief onder het genot van een bandje of 4. |
|
ook goed, ik voorzie een kater en vroeg naar m'n nest op zondag hehe maar veel plezier Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Katers moet je wegdrinken onder het genot van een bak herrie. |
|
allemaal leuk en aardig ware het niet dat ik maandag weer gewoon om 7u moet opstaan Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het is al voor 20:00 afgelopen. Dan kun je direct op bed. |
|
haha niet eens naar de tijden gekeken, ik vrees dat ik dan echter pas net uit m'n nest ben 'zaal open' Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Brakke donders... Herrie maken en bier drinken is de perfecte antikater middel. Vanavond even nog de nieuwe nummers doornemen. En morgen even wat nieuw materiaal showen :D |
|
Het was mooi, Last days of slavery was vet. Altijd leuk om Gosse weer eens te zien. Wakeful was mij iets te vrolijk, wel netjes gebracht en de solo's maakten veel goed. Illuminati is deathcore, maar live trek ik dat genre beter dan op cd. |
Index / Concerten |