|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
God Is An Astronaut - Far From Refuge Heerlijke plaat ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: |
|
The Boss - Life is Foreplay I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb jou avater gister weer eens in de cd speler gedrukt, wat een geniale band was dat ook. Erg mooi vind ik dat, de ontwikkeling van die band die op die 2 cds zo duidelijk word. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nou, joepie. |
|
Hou je waffel, jou verstand van grind begint 0p de bodem van de Atlantische oceaan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
JouW. |
|
quote: Prachtplaat, inderdaad omdat je die ontwikkeling zo goed kunt horen. En toch is die groove en sfeer die Nasum onderscheidt van vele andere grindbands constant te vinden. Overschatting alom hier NP: Pushed Too Far - Fools Never Move On I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Fok joe. np: God Is An Astronaut - A Moment Of Stilness [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 20-02-2010 23:50] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Wat? Door mij krijg je straks misschien wel 90 euro terug, meneer de klootzak. |
|
quote: Is bij jou ook het boekje los gescheurd? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Haha neen, gelukkig nog niet. Had wel bijna de cd-houder gebroken, omdat die blijkbaar langs de rechterkant open ging ipv de gebruikelijke linkerkant (Heb de gewone versie he, er is naar het schijnt ook ergens een 'mooiere' editie die er volledig uitziet als een boekje.) I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
O, dan heb ik die denk ik. Ziet er uit als een boek, en waar normaal de "blanke" pagina's zitten, zitten er bij mij 2 cds houders. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ricardo Villalobos - Thé Au Harem d'Archimède come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Greyline - Behind the masquerade |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Edguy - Down to the Devil Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: een van de beste power metal cds ladiiiiiiiiiiiiies and gentlemen and goe tza wiekied vay signature |
|
|
|
Malfeitor - Rex Bestia Fera Faustian Spirit of the Earth |
|
Ulver - Perdition City. |
|
Striborg - Southwest passage Edit: Ik luister het album voor het eerst en af en toe zit je echt met je ogen te knipperen van: "Wat doet hij nu". Vooral de overgangen haperen nog wel eens, maar dat is ook zijn stijl. Ik hou er wel van. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 21-02-2010 2:50] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |