|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hardrrock |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3358103/2 Helaas Maar die Now Playing-topics zouden toch echt in de categorie Muziek Algemeen mogen geplaatst worden... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Precies, daarom heeft die van mij bestaansrecht. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ok, Ulver - Vigil signature |
|
Hier doe ik wel mee. Goatsnake - Flower of Disease come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja, hier gaan we voor. Hier dan maar: Catacombs - In The Depths of R'lyeh |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Autumnia - In Heavens... Among The Tombs |
|
quote: Nog steeds dom dat ik deze in mijn jaarlijst vergeten ben, die had heel hoog kunnen komen. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 11-02-2010 21:27] |
|
William Basinski - The Disintegration Loops, Dlp 3 I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Comus - first utterance edit: Flippn [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 11-02-2010 22:21] |
|
Knucledust - Burning Fight Life is pain but we’re still here Stand on your own Life is pain but we’re still here |
|
I’ll scream aloud we’re ugly and proud |
|
Celestial Bloodshed - Cursed, Scarred And Forever Possessed |
|
The Gathering Je moeder. |
|
|
|
Slotje, die van mij was er veeeel eerder. Alsof ik bij hou waar dat ding moet staan. |
|
Ondskapt - Draco Sit Mihi Dux 1000 maal [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 11-02-2010 23:20] |
|
quote: Klinkt vet, is dat de nieuwe? Against God and Government |
|
quote:Ja, dit zou er live bij mij wel ingaan, maar ja... |
|
|
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |