|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Door een topic titel zonder hoofdletter en punt voel ik me redelijk ongemakkelijk. Verder ken ik het gevoel, vooral in nieuwere situatie of met nieuwere mensen. |
|
quote: ja maar dat is normaal toch Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ja, maar ik heb het voor mijn gevoel iets vaker/langer dan "normaal" is. Duurt érg lang voor ik mensen echt vertrouw, en me er dan ook vertrouwd bij voel. Net als dat het erg lang duurt voor ik me ergens thuis voel, en dan moet alle omstandigheden goed zijn. (Mijn kamer bijvoorbeeld, waar ik al een maand of 10 zit, is wel de laatste plek die ik "thuis" zou noemen) |
|
Ploes einz Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: ik herken het wel een beetje, heb je misschien last van xenofobie? Xenofobie. 1. angst voor het contact met vreemden 2. angst voor alles wat vreemd of ongewoon is. Deze irreële angst kan al optreden voor de confrontatie met het onbekende. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ze gaat met MH, dus dat lijkt me sterk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: |
|
Unruhe gotta love it!! signature |
|
quote: ik ken het gevoel maar dan zet ik een passend stuk muziek op en dan ga ik slapen na het rukken. Helpt hier altijd wel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
+1 en dan nog es sleuren van een sigaret 1x per dag 's avonds dan draai je in slaap signature |
|
ach er is altijd wel iets toch, perfectie bestaat niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: je zal een keer de confrontatie aan moeten gaan tenzij je genoegen neemt met dat "net niet" gevoel voor de rest van je verrotte leven Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: verrotte leven?? haha mijn leven heerscht proud rukker proud aldi bier drinker proud noise head proud lijmsnuiver je weet nix ik eet je als een twix IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
je weet tog ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dit lijkt me meer iets voor www.emojankforum.nl Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: eng he gevoelens Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Geinig. Ik ga me ook altijd aftrekken als ik me zo voel, daar word ik rustig van. Op het werk soms wel lastig, gelukkig kom ik meestal snel klaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik heb dat altijd als iemand niet door heeft dat z'n avatar het niet meer doet... Voor de rest gaat het best okee, alleen dat van die avatar. Doe daar eens wat aan, dan kan ik weer terug naar mijn basisstaat van 100% tevredenheid met de huidige situatie . "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Geen avatar kan toch ook? Het zijn maar pixels. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Alcohol doet wonderen. |
|
quote: Eh... |
|
Af en toe is het hier net de viva oid, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Waarschijnlijk ben je ergens (onbewust) voor aan het vluchten. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Mbt aftrekken enzo? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |