|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga je dan ook tegen mij hoesten? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Huu, blijf dan maar thuis. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Rrrr, in dat geval... Zo eens kijken hoelaat den vrouw thuis is, dan kan ik nml. weg. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Niet eerder?haha =) |
|
Dat vinden mijn kids weer een minder plan vermoed ik... Maar vergeet de route van Ralph maar, je moet de achterzijde van het station nemen, vervolgens de weg uitlopen (je kan maar één kant op) tot de rotonde, oversteken en je bent bij de kelder. Als je gewoon loopt nog geen 7,5 min. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Thanx,maar ik zie Ingrimd en nog meer meiden op het station dus komt goed. "Gewoon lopen",haha op mijn korte pootjes met hoge hakken. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 28-05-2010 16:45] =) |
|
Dan zal je er ongewoon 10 min. over doen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nageltjes roze,klaar voor vanavond. Tot straks Leute!! =) |
|
quote: Ja, want wij weten de weg wel |
|
.Ik heb het opgeschreven hoor. Het is niet moeilijk. Tot vanavond. =) |
|
Nou, was dat ff gezellig zeg! En Slechtvalk was stiekem eigenlijk best leuk, dat altijd dat het een vreselijke kutband was. |
|
Ja was een gezellige avond! |
|
Ik heb ook niets te klagen. Enooorrrrrm genoten. Bruce Banner |
|
Kwam er op station Nijmegen achter dat er geen enkele trein van en naar Nijmegen reed. NS bussen waren ook nergens te bekennen. Na een tijdje wachten de moed maar opgegeven. |
|
quote: +1 Kom er net achter dat ik nog 7 en een halve munten heb.gvd.Hopelijk komt er nog wat leuks dit jaar in De Kelder. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 29-05-2010 15:12] =) |
|
Eem wat feauteaux op http://metal-exposure.com/?page_id=2348 Bruce Banner |
|
He Ingrimd,waar is de foto waar we met alle meiden op stonden,Laetitia,ik en Tessa? =) |
|
Geen idee, het zijn niet mijn foto's |
|
Wat sta je daar nog steeds met die piemol te slingeren? =) |
|
Doe de bump!!!! |
|
Nou wat zei ik je.met een piemol is dat veel leuker. =) |
|
quote: Ik ben geen meid? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |