|
Auteur: |
|
|
Mooie muziek en ik mis de zang totaal niet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ah, hij heeft ook myspace. http://www.myspace.com/indricothere ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Vind ik ook ja. |
|
ja klinkt heel lekker! zou best wel zang op kunnen tho, vind ik dan. |
|
heerlijk dit! Hoes doet aan totaal iets anders denken, tijdje vermeden maar nu ik het gehoord heb helemaal om! Heerlijke pot technische math/grind/death , vocalen mis ik ook niet echt maar ben wel benieuwd hoe het zou klinken met vocals. Wel jammer van de drumcomputer dat dan weer wel helaas... benieuwd of er nog wat van deze gast uitkomt binnenkort! En morgen ga ik em live zien met Dysrhythmia! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-06-2010 0:18] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Indricothere heeft vorig jaar twee nieuwe albums uitgebracht. Het album 'II' is in dezelfde stijl als het eerste album uit 2007, terwijl 'XI' contrasterend een ambientplaat van maarliefst anderhalf uur is geworden. Beide albums zijn hier te luisteren: http://indricothere.bandcamp.com/ |
|
Een correctere naam is Paraceratherium ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wat het dier betreft misschien, maar niet wat het project betreft natuurlijk. |
|
joh Ik heb het wel, maar heb het maar zelden opgezet. Nu maar weer even proberen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ook de open deur moet soms nog een flinke trap verkocht worden. Was niet heel erg onder de indruk van het nummer in de OP. Met vocalen en echte drums zou ik er denk ik een stuk meer mee kunnen. |
|
Vind die eerste wel te gek, die tweede een stuk minder. Die ambient vind ik echt waardeloos. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Met zang zou ik dit juist een stuk minder mooi vinden. De computerdrums vind ik ook prima. Bij dit soort razende prog, maar zonder al te veel moeilijke trucjes, vind ik een wat machinaal geluid juist goed passen. Net als bij een Blut aus Nord, maar dan anders, denk ik. Dat ambientalbum heb ik even doorgespoeld. Niet interessant inderdaad. Wel benieuwd naar dat tweede album. |
|
quote: Damn alweer 4 jaar geleden. Was een gaaf optreden. Net weer even Indricothere opgezet en blijft gaaf! Hulde voor deze schop omhoog. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Index / Heavy Metal |