|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Denk dat ik wel van de partij ben dan Zou Heidevolk best is willen zien en Harderwijk is maar 20minuutjes weg van me dus |
|
Ik denk er nog even over na. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Greycloak is drukker: hij drukt op een knop. Tot dan! Ach ja, Kathy & Melanie (single, duits, 28, leuk) komen ook. Bruce Banner |
|
Ik val niet op vrouwen maar ik denk wel dat ik even kom kijken. |
|
quote:Ik denk er niet meer over na. *agenda pakken doet en neerschrijft* Tsja, de nieuwe Elexo's zonder chauffeur en lichtwaus kan natuurlijk niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Afhankelijk van de tijd zullen we wel zien |
|
quote: Was dan ook voor Grey bedoeld. Met jou praat ik toch niet meer? Bruce Banner |
|
Geen Heidevolk deze avond, maar waarschijnlijk Asrai. Bevestiging volgt. |
|
bevestigd. deze avond wordt afgelsoten door Asrai |
|
Titel aangepast. Bruce Banner |
|
Pos(t )er! Bruce Banner |
|
Hm, nou weet ik niet mer of ik wel ga. Asrai is echt niks. |
|
Nou, als Ingrimd thuisblijft... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
... dan blijf jij ook thuis? |
|
Heb je een Nintendo ofzo? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee. Een leven. |
|
Aparte reactie... Bruce Banner |
|
Ik vind het juist wel een goede reactie. |
|
Ah..... dus daarom ga ik zoveel uit.... verklaart een hoop zo'n forum... |
|
*nogmaals onder de aandacht breng* Bruce Banner |
|
Je vergeet dit; quote: Wel goed trouwens dat je in dat ruimte leuk nog even noemt, anders was het geen echte reclame Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bruce Banner |
|
|
|
Ik ben er ook niet bij. Ga ff bij Renke koekeloeren. |
|
quote: Gezellie www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |