IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Anti rechtse kabinet Vorige pagina
antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 02-09-2002 16:23 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

Politiek moet zowieso maar eens herzien of afgeschaft worden.
Waar de regering kiest voor het wegnemen van verantwoordelijkheid bij het volk, zal het volk ook braaf volgen en zich dood laten verzorgen op kosten van diezelfde staat.
Maar dat mag dan weer niet, want dan maak je misbruik van de situatie?...
Geef mij maar totale verantwoordelijkheid voor m'n daden, en dat mag de rest van de wereld ook wel eens gaan doen!... (afgezien van alle "bewuste" jongens en meisjes op dit zware metalen forum...ahum...)

O ja, is dat nou links geouwehoer?


why would you listen to me?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-09-2002 16:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

HERSTEL DE MONARCHIE!

Ik wil wel Koning zijn ...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 02-09-2002 16:37 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 16:03 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Ho wacht eens even met je grote bek, waar slaat dat nou weer op en wie val je er mee aan.
Beetje lompe opmerking he?!
ik heb geen kort geheugen maar dat betekend niet dat ik een extreem linkse activist ben.



-edit- betekend trouwens ook niet dat ik LPF heb gestemd...-edit-


Ik val niemand aan! Ik geef slechts mijn opinie over een gedeelte van de rechts-denkende mensen, ik val jou noch karnivoor aan, ik zeg niet dat jullie bij de mensen die kort van memory zijn horen. Ik vind mijn opmerking ook geenszins lomp ik wilde alleen duidelijk maken naar karnivoor dat ondanks het feit dat hij er niet van hoorde (naar de reden daarvoor kan ik slecht raden) er wel acties waren.

En niet iedere linkse activist is ook meteen extreem links, ik beschouw mezelf tenminste niet als extreem.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-09-2002 17:20 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

hmm, ik vind activisten redelijk extreem...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-09-2002 17:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Activisten zijn irritante mensen die zonodig hun denkbeelden op een luidruchtige manier aan de man willen brengen.

Ergo: weg ermee


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-09-2002 18:34 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 17:21 schreef Jenje het volgende:
Activisten zijn irritante mensen die zonodig hun denkbeelden op een luidruchtige manier aan de man willen brengen.


LOL


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 02-09-2002 18:55 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

ohh ik heb er helemaal geen probleem mee dat het iets rechtser word hoor. en dat mensen nu ineens gaan roepen dat het allemaal zo extreem rechts is. die lui zijn gewoon niet goed bij hun hoofd. voor hun is het kabinet misschien extreem rechts, ha ze moetsen eens weten wat echt extreem rechts is en das het kabinet nu echt nie.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 02-09-2002 18:56 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 17:21 schreef Jenje het volgende:
Activisten zijn irritante mensen die zonodig hun denkbeelden op een luidruchtige manier aan de man willen brengen.

Ergo: weg ermee


oh dank je, fijn kan ik het daar dus mee doen, ik respecteer ieders mening maar het is niet verboden je eigen mening te verkondiggen, zolang je hem maar niet opdringt.


Ares
Usericon van Ares
Posted 02-09-2002 19:05 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Waar doen we nog moeilijk over? Er is toch geen redden meer aan, deze hele samenleving is toch al door en door vergiftigd.
Ik zou zeggen, pak een pintje en toost op de toekomstige armageddon


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 02-09-2002 19:07 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 19:05 schreef Ares het volgende:
Waar doen we nog moeilijk over? Er is toch geen redden meer aan, deze hele samenleving is toch al door en door vergiftigd.
Ik zou zeggen, pak een pintje en toost op de toekomstige armageddon


Als je dat wil prima, maar ik steek liever m'n handen uit de mouwen om te proberen wat te veranderen, dan apatisch toe kijken hoe mijn leef wereld naar de kloten gaat.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-09-2002 19:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 19:07 schreef Dargull het volgende:
Als je dat wil prima, maar ik steek liever m'n handen uit de mouwen om te proberen wat te veranderen, dan apatisch toe kijken hoe mijn leef wereld naar de kloten gaat.


effe offtopic:

jij bent een halve amerikaan, niet dargull?
betekent dat jij in de VS mag stemmen?
zoja, je hebt toch niet op HEM gestemd he? Ik noem z'n naam niet meer, dat brengt ongeluk.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 02-09-2002 19:48 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 19:44 schreef attila_de_hun het volgende:
effe offtopic:

jij bent een halve amerikaan, niet dargull?
betekent dat jij in de VS mag stemmen?
zoja, je hebt toch niet op HEM gestemd he? Ik noem z'n naam niet meer, dat brengt ongeluk.


Ja ik mag stemmen, voor de amerikaanse president, ik heb op Ralph Nader, van de Green Party gestemt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-09-2002 19:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 19:48 schreef Dargull het volgende:
Ja ik mag stemmen, voor de amerikaanse president, ik heb op Ralph Nader, van de Green Party gestemt.


goedzo. jammer dat niet meer mensen dat hebben gedaan. misschiende de volgend keer.


Ares
Usericon van Ares
Posted 02-09-2002 20:54 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 19:07 schreef Dargull het volgende:
Als je dat wil prima, maar ik steek liever m'n handen uit de mouwen om te proberen wat te veranderen, dan apatisch toe kijken hoe mijn leef wereld naar de kloten gaat.
Niet apatisch, geamuseerd...
Ik heb niet de illusie de boel te kunnen veranderen, want je kunt mensen niet veranderen. En bovendien, waar wil je beginnen? Deze wereld is door en door rot.
Ik zou persoonlijk willen beginnen met zo'n 6 miljard minder mensen, dan zijn de problemen ten miste te overzien.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-09-2002 0:25 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

het gaat er niet om WAAR je begint, het gaat erom DAT je begint!

Want als je niet begint weet je idd zeker dat er nooit wat zal veranderen.


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 03-09-2002 13:39 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

waar blijft de grootheidswaanzin?

iedereen kan de wereld veranderen!!
ooooeh..., ik ben een slaaf van het systeem, koren op de molen van de commerciele welvaartsstaat, geen individu, maar een nummer.
laten we met z'n 6 miljard collectief zelfmoord plegen,want we kunnen de wereld toch niet veranderen.... laat de wereld mij maar eens veranderen dan!
Daadkracht is het enige wat je hebt in je leven. en je kunt er nog mee doen wat je wilt ook!

denken dat je geen invloed hebt op je omgeving is pas illusie....
(je moet alleen niet denken dat je invloed hebt op de politiek,... want politiek is bijna per defenitie rot.. )

[Dit bericht is gewijzigd door antimetal op 03-09-2002 13:46]


why would you listen to me?


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 04-09-2002 11:05 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Prachtig! Wanneer gaat er iemand roepen dat dit linkse indoctrinatie is?


Touché, pussycat!


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 04-09-2002 13:21 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

quote:
Op 4 september 2002 11:05 schreef Sporty Voleg het volgende:
Prachtig! Wanneer gaat er iemand roepen dat dit linkse indoctrinatie is?


ssssstt,.....


why would you listen to me?


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 04-09-2002 14:53 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Je user-icon wordt er wel lomper op zo (niet mooier...)!


Touché, pussycat!


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 04-09-2002 16:40 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

volgende week weer een vriendelijk gezicht...

not!


why would you listen to me?


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 04-09-2002 19:20 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 14:23 schreef Sjaan het volgende:
Stem gewoon D66






"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-09-2002 19:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Niet iedereen kan tevreden zijn. Als links weer aan de macht wil komen, moeten ze er gewoon voor zorgen dat hun politiek weer de meerderheid van de mensen aanspreekt. Ook dan zal niet iedereen tevreden zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 04-09-2002 19:52 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Geef mij maar Twarres


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 11-09-2002 16:48 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 17:21 schreef Jenje het volgende:
Activisten zijn irritante mensen die zonodig hun denkbeelden op een luidruchtige manier aan de man willen brengen.

Ergo: weg ermee


ligt er natuurlijk helemaal aan op welke manier je dat doet. het is in principe helemaal niet fout om je eigen idealen te volgen en de wereld beter te maken.


En links heeft niet alles verloren bij de verkiezingen want de SP is van 5 naar 9 zetels gegaan.

[Dit bericht is gewijzigd door ILOVEMETAL op 11-09-2002 16:49]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2002 17:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 2 september 2002 17:21 schreef Jenje het volgende:
Activisten zijn irritante mensen die zonodig hun denkbeelden op een luidruchtige manier aan de man willen brengen.

Ergo: weg ermee




maar vooral die activisten die zo snel op hun teentjes zijn getrapt, bijvoorbeeld toen pim fortuyn dreigde te winnen losers


Je moeder.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen