|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben naar Groningen gegaan, en toen ik voor de Vera stond, ben ik maar weer naar huis gegaan. |
|
nou dirk dat is niet zo handig!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wat was de reden? |
|
"Omdat het kan."? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Toch leuk dat je er was, dan! |
|
Wie heeft z'n muts en handschoenen in mijn tas gedaan vrijdag? Ik weet allemaal niet meer wat er gebeurt is |
|
Handschoenen en een t-shirt! Daarom had ik afgelopen nacht dus moeilijk koude handen! |
|
Haha ik snap hem al. Zie elx forum |
|
|
|
quote: hard naar de klote dusch hahaha ben blij dak eerder weg ben gegaan IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
who the hell is black jew? nee, ik ben niet gegaan. |
|
quote: je was bang? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Insgelijks! No meat is sweater |
|
quote: ja, fucking bang. |
|
En hoe voelde je je daarbij op weg naar huis? Opgelucht of juist lafhartig dat je je wederom hebt onderworpen aan een angstaanval? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Jahoor Dirk en een angstaanval. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |