|
Auteur: |
|
|
Vandaag 30 jaar terug op 18-2-1980 was het Bon zijn laatste feestavond. Hij was nogal dol op feestjes. Helaas werd de ac/dc zanger de volgende dag niet weer waker. Dear Bon, you are still greatly missed. http://www.bonscott.com.au/kinnear.htm gr.jt |
|
Bon Scott Bareuh... |
|
zjazhmont nanu nanu [fonetisch] |
|
De enige gave zangert van AC/DC, vind zijn opvolger een stuk minder qua strot. Boeiender |
|
Ja, dat lijkt me vrij duidelijk, lijkt me erg sterk dat er ook maar iemand is die er anders over denkt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: RRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrajackar!!!!!!!!!! Maar das geen verrassing... Boeiender |
|
Godsamme, het zal ook weer eens niet......... X veel! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehe. Boeiender |
|
En dan heete ik wansmaak... De ironie... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Haha, goed punt! Maarja, de nick van Ollie is net zo nietszeggend als zijn smaak over het algemeen. Boeiender |
|
Favoriete cd met Bon Scot is voor mij Highway To Hell, wat een productie! Boeiender |
|
Ik had back in black wel willen horen met bon. Onmogelijk, maar toch. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
al vind ik het echt niet slecht maar alle albums na Bon Scott luister ik geen eens, al blijft 't leuk ondanks de "nieuwe ;-)" zanger om AC/DC on stage te zien , wat een feestje BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Hehe, +1 qua beide dingen. Boeiender |
|
AC/DC is één van mijn favoriete bands... maar dan wél met Bon Scott op zang. De latere albums heb ik ook allemaal in bezit, en vind ik ook (met een enkele uitzondering) heel aardig. Favariete albums: Let There Be Rock en Powerage. Bareuh... |
|
Zometeen toch maar eens de Bonfire box opzoeken en een beetje herdenken. Hoewel Brain het erg goed doet, vind Bon toch nog altijd de ultieme AC/DC zanger. |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Net een interessant artikel gelezen op Classic Rock over Bons laatste uren. Blijkbaar hingen er nogal wat heroine junks om hem heen. En zijn tv en videorecorder waren verdwenen uit zijn appartement. En die gast die hem dood aantrof is sindsdien spoorloos. Toch tamelijk dubieus allemaal. http://www.classicrockmagazine.com/features/bon-scott-the-mysterious-death-of-acdcs-legendary-frontman/ ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: +1 Bon Scott had soul. |
Index / Heavy Metal |