|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
EDIT - Ik heb voldoende mannelijke respondenten nu, dus heel erg bedankt voor jullie hulp! :D Maar ik kan nog wel wat meiden gebruiken, dus ik hoor graag van je! ___________ Beste mede Metalfans, Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik ben bezig met een onderzoek voor mijn bachelorproject bij de Universiteit van Utrecht naar de relatie tussen bepaalde subgenres van Metal en emoties (voornamelijk depressie). En daarvoor heb ik jullie hulp nodig. Ik zou het namelijk heel erg waarderen als je interesse hebt in een kort interview (ong. 30 min) hierover. Als je interesse hebt, dan zou ik het zeer fijn als je de onderstaande info wilt invullen en terugmailen: Naam: ... Leeftijd: ... Sekse: ... Favoriete subgenre(s) van Metal: ... Voorkeur voor plaats/tijd van interview: ... Ik mail je vervolgens terug met een bevestiging dat ik je mailtje heb ontvangen en verdere afspraken volgen daarop. Ik ben hard op zoek naar respondenten dus zou ik je ook graag willen vragen om dit mailtje door te sturen naar vrienden, kennissen, familie, of wie dan ook, die ook zeer graag naar Metal luisteren en die tussen de 18 en 25 jaar oud zijn Als je een vraag hebt, een opmerking, of wat dan ook, ik ben te bereiken via dit emailadres, ruudkoorevaar@hotmail.com Wie ben ik zelf (zie tevens profiel)? Naam: Ruud Leeftijd: 23 Sekse: Man Favoriete subgenre(s) van Metal: Progressive, Black, Thrash en Folk Bedankt voor je tijd en met vriendelijke groet, Ruud [Dit bericht is gewijzigd door RuudK op 14-03-2010 19:57] |
|
Mythics! |
|
godverdomme... leeftijdsdiscriminatie nou ja, dan schrijf ik de depressie wel weg in 23 nieuwe gammele-rijmelarij-van-lik-me-'t-vestje- teksten. |
|
blijkbaar ben ik ook al te oud om depressief te worden van metal... |
|
quote:Daar gaat het dus totaal niet over geloof ik. Ik van in de leeftijdscategorie maar kan niet [meer] meedoen. Kleine yay. |
|
quote: was ook wel beetje als grapje bedoeld |
|
quote: Hoe kan je niet meer meedoen? Je hoeft geen depressie te hebben. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ow? Ok dan verkeerd gelezen. |
|
Nou omdat ik de beroerdste ook niet bent, je krijgt zo een mailtje. Against God and Government |
|
Waarom schrijf je 'metal' consequent met een hoofdletter, ruudk? Wat is je vraagstelling en wat is je hypothese? |
|
Thanks voor de reacties! En met betrekking tot de leeftijd, ik hou het graag beperkt tot 1 leeftijdsgroep, dat komt het onderzoek wel ten goede. quote: Op één of andere manier is het erin gegroeid om het met een hoofdletter te schrijven blijkbaar. Ik vind het ook wel verantwoord De vraagstelling die centraal staat: Hoe ervaren jongeren die zich aangetrokken voelen tot de subcultuur van Metal en haar subgenres deze muziek? Ervaren zij een relatie tussen de muziek en depressieve emoties, en zo ja hoe zien zij die relatie en hoe gaan ze hiermee om? Wat zijn de overeenkomsten en verschillen in de vormgeving van depressie tussen de subgenres? Hoe kunnen we deze bevindingen vervolgens verklaren? Ik wil me daarbij richten op een aantal subgenres, maar welke staat nog niet vast. Trouwens, tot nu toe is de respons voornamelijk mannelijk, maar ik zou graag ook vrouwen willen interviewen. Ik weet dat jullie daar ergens zijn, dus laat je horen! |
|
Ghehe.. tsja.. te oud. |
|
quote:Alsof ik er met wildvreemde mensen over ga praten I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
subgenre die het zeker goed zal doen in het onderzoek is emo... |
|
quote: Ik zal waarschijnlijk een keuze maken tussen power, death, black en doom. Ook vanwege concerten die beschikbaar zijn, participerende observatie is namelijk ook onderdeel van het onderzoek (concerten bezoeken voor je studie!). quote: Het zal geen therapie worden ofzo hoor Je kan zo ver gaan als je zelf wilt, je hoeft niet je hele emotionele huishouding bloot te leggen. Het is een gesprekje over Metal en hoe je er naar luistert en kan in dat opzicht redelijk oppervlakkig beantwoord worden. Al zijn natuurlijk de wat meer persoonlijkere inzichten het meest interessant |
|
Nee, sorry, in heb er geen interesse in In ieder geval, succes met je interviews. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Thanks |
|
quote: Ah, de aap komt uit de mouw, je zoekt labiele vrouwen om in een emotioneel onderdanige relatie te duwen maar je hebt geen geld voor een contactadvertentie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: +1 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: +1 om depressief van te worden signature |
|
quote: you got me |
|
Ik zal er eventjes over nadenken. Wanneer moeten de interviews afgenomen zijn? Anders wil ik best een keer een half uurtje vrij maken. Eis ik wel op z'n minst een biertje onkosten vergoeding. Edit: is opgeven van meerdere genre's mogelijk? En afspreken in een kroeg of iets? En vul dat lijstje eerst zelf eens in. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 19-02-2010 14:05] |
|
quote: Zou fijn zijn als je mee wilt doen. En ik kan wel leven met je eis Over een paar weekjes uiterlijk moeten de interviews afgenomen zijn. Er is voldoende tijd. De plaats is helemaal afhankelijk van je eigen voorkeur, zolang het maar een rustige omgeving is waar je kan praten. En een voorkeur voor meerdere subgenres is natuurlijk prima. En ik heb de 1e post maar even ge-edit met mijn eigen info inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door RuudK op 19-02-2010 14:38] |
|
Ok, ik zal er nog even over nadenken en laat 't wel horen . |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |