IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : episode-sites
Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 09-04-2002 21:16 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Aangezien de meeste waar ik nu op zit offline zijn vroeg ik me af of er meer mensen zijn die fan zijn van:

- Family Guy
- South Park
- Futurama
- Alles van Seth McFarlane
- Citizen's Upright Brigade

En waar je ze kan dl'en
Ik gebruik

Blow Fish
legaal
"All materials contained in the BlowFish-Toons website are protected by international copyright and must only be used for personal, non-commercial purposes".

[Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 09-04-2002 21:48]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 21:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mag ik erop wijzen dat links naar illegale sites (waar je dus geripte dingen kunt dl-en) niet toegestaan zijn!

Ik weet niet of deze sites illegaal of officieel zijn .. maar hou er aub rekening mee, de administrator kan er namelijk problemen mee krijgen!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 09-04-2002 22:08 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik ben niet echt fan van al die series.. allene futurama is wel cool, maar om het legaal te houden bij zulk soort dingen is erg lastig, alle afleveringen zijn (geript dus) te downloaden via verscheidene sites en stukjes software.. zoek gewoon even goed rond.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 09-04-2002 22:10 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Klopt.
Ben ongeveer lid van 10 duitse sites om maar epi's te downen.
Helaas maar waar...
Mensen met sites kunnen me memo'en.
(weet niet of de laatste zin mag maar ja)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-04-2002 4:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ken er wel een van Transformers afleveringen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen