|
Auteur: |
|
|
www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Kut dat Expulsion steeds speelt met een line-up waar ik verder niks mee kan, moet die bazen echt snel weer eens live zien! [Dit bericht is gewijzigd door Nikkus op 20-02-2010 18:14] You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
|
Ach, die feestjes in Bruinsma zijn altijd hartstikke gezellig, dus dat is ook wat waard. Zelf kan ik er helaas niet bij zijn omdat ik moet optreden, maar wordt vast net als de vorige keer wel weer een lekker volle bak en mooie dag. |
|
waar is de grind? |
|
Misschien aanwezig. Nette line-up in ieder geval. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
schopje omhoog www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
hmm een brutal ondergrind zonder grind... misschien wel het overwegen waard! |
|
quote:Al bijna net zo'n originele vraag als bij Sodom Metal vragen waar de band Sodom blijft... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 06-04-2010 18:35] |
|
Er is een verandering in de line-up a.s zaterdag. Insatiable komt spelen, maar ben er nog niet achter voor welke band ze nou in de plaats komen? www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Dat zou ik ook wel eens willen weten, idd... |
|
Fumes Of Decay was wel een vette band op Gekletter! Podium presentatie mag wel wat beter, maar goed, de aankondigingen maakte veel goed.. "het volgende nummer gaat weer over lijken... dit keer het neuken van lijken..." hahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Lijkt me dat Fumes Of Decay gewoon speelt, is Renke's eigen band. Of er moet iemand ziek zijn ofzo. En As It Burns speelt volgens mij ook wel. Sprak John woensdag nog en die had het gewoon over zaterdag. Op de Brutal Undergrind myspace staat er ook niks over vermeld, wie heeft afgezegd. Of er moet een 9de band bijkomen, maar dat lijkt me sterk. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Helaas is het Expulsion die heeft afgezegd Maar het zal zeker zoals altijd wel weer een supergezellig feestje worden. Dus om 15.00 maar eens die kant op www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Wel fietsen, hè Het is mooi weer |
|
Mooi niet.....ben veel te lui vandaag www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Wanneer niet |
|
ehm overmorgen www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Nou... dat zal wel weer de eerste band missen worden dankzij het feit dat vriend Roelf zo goed van de tijd is... |
|
Dat was weer eens een supergaaf en gezellig feestje. En zelfs Regeer was nog op tijd voor de eerste band! Enige nadeel was die geluidsman die volgens mij geen idee had hoe het moest, dus helaas hadden bijna alle bands te kampen met shitgeluid.....en extra lange opbouwtijden. En moest er af en toe gestopt worden tijdens de set. Gelukkig waren de bands allemaal leuk, en de sfeer perfect De foto's staan ook alweer op mn space en hyves www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Hoe was hun zanger eigenlijk? Klonk het live zo ziek als op de demo? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Twee keer gezien en beide keren vond ik het redelijk standaard. Niet onaardig en ze hebben wel potentie maar ik werd er ook niet heel opgewonden van. Podiumpresentatie moet inderdaad gauw anders worden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Fumes Of Decay vind ik iedere keer als ik ze zie beter worden. Dit keer hadden ze helaas net als alle bands veel pech met het geluid en moesten ze tussendoor nog even stoppen door een vreselijk irritante piep op 1 van de speakers. Waar die geluidsman geen raad mee wist. Pas de laatste 2 nummers hadden ze eindelijk een beetje goed geluid. Maar verder best een sterk optreden www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
@ benknokkels: geen idee hoe die demo klinkt, maar live @ Buitenpost vond ik het wel een vette strot! goed eband, alleen die presentatie mag wel wat beter Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Op de demo klinkt het Disgorge-rig. Brute shit I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Index / Concerten |