![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
16 juni Het Bolwerk, Sneek 19.30 uur DILLINGER ESCAPE PLAN www.hetbolwerk.nl voor meer info. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-02-2010 18:06] ![]() |
|
Uiteraard aanwezig. Wat VET zeg! MG=MW maar als vp Peter? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
aanwezig! :D ![]() |
|
waarom zo vroeg? TDEP speelt altijd maar 45 tot 50 minuten? OF komt er een lading supports bij? ![]() |
|
quote: mail gehad? ![]() |
|
quote:Eh ja. Ook al teruggemaild, net als Jan al drie keer...gaat iets niet helemaal goed geloof ik ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Waar gaat jullie geheimzinnige mailverkeer over.... ![]() En ja, er komen nog supports bij. En het begint zo vroeg, omdat het een woensdag is en iedereen dan netjes met OV terug kan (Sneek is ietsje kleiner dan Nijmegen....) ![]() |
|
quote: ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
support = Greyline ![]() |
|
Hopelijk van de partij! ![]() |
|
quote: MG=MW is dood ![]() ![]() |
|
Oh ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
omhoog maar ![]() |
|
Nog niet eens uitverkocht? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Nee hoor. Maar komt wel vol uiteindelijk. [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 28-05-2010 17:06] ![]() |
|
Moeten er van tevoren kaarten aangeschaft worden? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Is wel handig, maar aan de kassa zijn nog wel kaarten verkrijgbaar. ![]() |
|
http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/15892/Gratis-naar-Dillinger-Escape-Plan-op-16-juni-in-Het-Bolwerk-te-Sneek.html Prijsvraagje.. ![]() |
|
Up! ![]() |
|
Tijden: 19.30 zaal open 20.15 Greyline 21.15 DEP Iedereen kan dus nog makkelijk met OV terug, ook richting Groningen en Zwolle. Mooi nou. ![]() |
|
Hoe staat het met de kaart verkoop? Kan dat nog aan de deur? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: aan de kassa nog voldoende kaarten verkrijgbaar. ![]() |
|
quote:Grapje zeker? Woon ik ook nog in de provincie Fryslân. ![]() ![]() |
|
quote: Waar woon je eigenlijk? ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |