|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
16 juni Het Bolwerk, Sneek 19.30 uur DILLINGER ESCAPE PLAN www.hetbolwerk.nl voor meer info. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-02-2010 18:06] |
|
Uiteraard aanwezig. Wat VET zeg! MG=MW maar als vp Peter? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
aanwezig! :D |
|
waarom zo vroeg? TDEP speelt altijd maar 45 tot 50 minuten? OF komt er een lading supports bij? |
|
quote: mail gehad? |
|
quote:Eh ja. Ook al teruggemaild, net als Jan al drie keer...gaat iets niet helemaal goed geloof ik Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: vreemd, ik stuur je er nog eentje. |
|
Waar gaat jullie geheimzinnige mailverkeer over.... En ja, er komen nog supports bij. En het begint zo vroeg, omdat het een woensdag is en iedereen dan netjes met OV terug kan (Sneek is ietsje kleiner dan Nijmegen....) |
|
quote: mooi, snoeihard aanwezig Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
support = Greyline |
|
Hopelijk van de partij! |
|
quote: MG=MW is dood |
|
Oh Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
omhoog maar |
|
Nog niet eens uitverkocht? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nee hoor. Maar komt wel vol uiteindelijk. [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 28-05-2010 17:06] |
|
Moeten er van tevoren kaarten aangeschaft worden? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Is wel handig, maar aan de kassa zijn nog wel kaarten verkrijgbaar. |
|
http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/15892/Gratis-naar-Dillinger-Escape-Plan-op-16-juni-in-Het-Bolwerk-te-Sneek.html Prijsvraagje.. |
|
Up! |
|
Tijden: 19.30 zaal open 20.15 Greyline 21.15 DEP Iedereen kan dus nog makkelijk met OV terug, ook richting Groningen en Zwolle. Mooi nou. |
|
Hoe staat het met de kaart verkoop? Kan dat nog aan de deur? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: aan de kassa nog voldoende kaarten verkrijgbaar. |
|
quote:Grapje zeker? Woon ik ook nog in de provincie Fryslân. |
|
quote: Waar woon je eigenlijk? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |