|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
In ieder geval ben ik hier bij. |
|
Ik ook, nog twee dagen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hele mini tourtje mee, heb er mega veel zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Morgenavond! jeej! |
|
en nou maar hopen dat ze veel van 1184 spelen! |
|
Ik denk er nog even over na.. =) |
|
Net maar even kaartjes besteld, morgen heen dus! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Het OV is wel poep zeg naar Den Bosch. |
|
OV is prima, 20 minuten treinen. Vanavond lekker bieren! |
|
Gaaf concert; met een heerlijke uitsmijter van drie Windir-nummers en Pitch Black Brigade: dikke vette heersch en een goede sfeer... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik heb me prima vermaakt :-) Bier, goed gezelschap, leuke optredens (al vond ik alleen het geluid bij Vreid echt goed!) en heb zelfs nog wat Noors kunnen oefenen :-) |
|
Het was een beetje te rustig, zelfs naar mijn smaak. Vreid was fantastisch! De rest kon me niet echt bekoren, behalve natuurlijk Palm en Leffe blond van de tap! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Welke Windir nummers speelden ze? |
|
Het intro van de DVD met daarna "Journey to the end" "Fagning" en "Svartesmeden og Lundamyrstrollet". Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Was er graag bijgeweest, alleen speelde Bolt Thrower die avond ook in Enschede. Heeft Vreid maar 3 Windir nummers gespeeld? |
|
Drie nummers plus intro ja, wat bij elkaar toch een half uur duurde. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
was er niet nog een, dance of immortal lust? edit: meende er 2 van 1184 te horen! [Dit bericht is gewijzigd door Vorck op 03-05-2010 17:43] |
|
Nee, alle drie de shows dezelfde setlist met 1 intro en 3 nummers. Wel zong Vegard nog mee bij het laatste nummer van de set welke weer van Vreid afkomstig is. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
lol volgens mij klopt die set ook niet echt ze hebben zoiezo meer dan 3 nummers gespeeld! en het ging snel |
|
Nou, ze hebben echt maar 3 nummers van Windir gespeeld, geloof mij maar hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |