![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
In ieder geval ben ik hier bij. ![]() |
|
Ik ook, nog twee dagen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Hele mini tourtje mee, heb er mega veel zin in ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Morgenavond! jeej! ![]() |
|
en nou maar hopen dat ze veel van 1184 spelen! ![]() |
|
![]() =) ![]() |
|
Net maar even kaartjes besteld, morgen heen dus! Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Het OV is wel poep zeg naar Den Bosch. ![]() |
|
OV is prima, 20 minuten treinen. Vanavond lekker bieren! ![]() ![]() |
|
Gaaf concert; met een heerlijke uitsmijter van drie Windir-nummers en Pitch Black Brigade: dikke vette heersch en een goede sfeer... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Ik heb me prima vermaakt :-) Bier, goed gezelschap, leuke optredens (al vond ik alleen het geluid bij Vreid echt goed!) en heb zelfs nog wat Noors kunnen oefenen :-) ![]() ![]() |
|
Het was een beetje te rustig, zelfs naar mijn smaak. Vreid was fantastisch! De rest kon me niet echt bekoren, behalve natuurlijk Palm en Leffe blond van de tap! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Welke Windir nummers speelden ze? ![]() |
|
Het intro van de DVD met daarna "Journey to the end" "Fagning" en "Svartesmeden og Lundamyrstrollet". Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Was er graag bijgeweest, alleen speelde Bolt Thrower die avond ook in Enschede. Heeft Vreid maar 3 Windir nummers gespeeld? ![]() |
|
Drie nummers plus intro ja, wat bij elkaar toch een half uur duurde. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
was er niet nog een, dance of immortal lust? edit: meende er 2 van 1184 te horen! [Dit bericht is gewijzigd door Vorck op 03-05-2010 17:43] ![]() |
|
Nee, alle drie de shows dezelfde setlist met 1 intro en 3 nummers. Wel zong Vegard nog mee bij het laatste nummer van de set welke weer van Vreid afkomstig is. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
lol volgens mij klopt die set ook niet echt ze hebben zoiezo meer dan 3 nummers gespeeld! en het ging snel ![]() |
|
Nou, ze hebben echt maar 3 nummers van Windir gespeeld, geloof mij maar hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |