IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ancestors (prog, stoner, doom en meer) Vorige pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2011 22:40 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat gevoel van een eindeloze jam is echt geweldig. Heerlijk op weg te dromen.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-02-2011 10:56 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Heb 'm net voor 't eerst opgezet, en wat me opvalt is dat 'ie veel smeriger is dan de vrij cleane Of Sound Mind. Klinkt goed moet ik zeggen! (en dat jam-aspect, ik hoor 't ook wel moet ik zeggen)


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-02-2011 11:05 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Inderdaad een stuk rauwer, maar dat zegt niets negatiefs over de productie. Integendeel. Smulwerk!



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-02-2011 11:08 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ik had 't prima gevonden als ze het nieuwere werk ook zo hadden opgenomen hehe.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-02-2011 11:27 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Inderdaad! Hoewel ik over Of Sound Mind ook niet kan klagen. Het geeft wel een andere feeling.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-02-2011 23:00 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Potverdikkie. Heb ik net die plaat gekocht voor 20 euro. Maat van me trok t ook wel. Komtie de volgende dag aanzetten met: Joah ik heb m ook besteld. Bij bol.com. Voor 7,99.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-12-2012 19:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de nieuwe is zo mooi...



nuja, nieuw . 2012


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-12-2012 20:11 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 19 december 2012 0:32 schreef Hypnos het volgende:
Dit is echt muziek voor metalheads die aftakelen, net zoals gabbers naar chillout en lounge beginnen luisteren wanneer ze het opgeven. Argh. Spacytrippystoneyrockpuree uit de jaren 70 om zonder te bijten door te slikken met een downer in je poten
Fak yuo Hymps!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-12-2012 21:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dit is intens mooi (bij momenten)

emotioneel!


signature


Northward
Usericon van Northward
Posted 28-12-2012 22:57 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Blijft super idd. Live ook altijd genieten.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-12-2012 2:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

i <3 u ³


signature


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-08-2018 13:19 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Het heeft even geduurd, maar Ancestors heeft een ijzersterke nieuwe plaat op komst:



Northward
Usericon van Northward
Posted 23-08-2018 15:21 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Klinkt weer goed!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 23-08-2018 18:25 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Northward
Usericon van Northward
Posted 24-08-2018 18:01 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Aanrader, deze plaat


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 25-08-2018 19:01 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Die nieuwe plaat doet mij behoorlijk aan Mono (Hymn to the Immortal Wind) denken. Mooie instrumentatie, de vocalen zouden van mij weg mogen. Voegen weinig toe aan het geheel.



Northward
Usericon van Northward
Posted 16-12-2020 23:03 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Hele discografie weer eens opgezet. Wat een band!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen