|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeker, de Coen en Sandershow is tof! |
|
quote:+1. En Sander is gaaf irritant als hij Muti nu nog steeds over de zeik weet te krijgen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik luister op het werk de hele dag somafm en jungletrain etc.. maar om 4u gaat 3fm ff aan voor de Coen en Sander show. Valt tenminste nog wat te lachen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Juist! Ik hoor het ook maar 1 uur, maar dan spits ik juist de oren even. Alleen het begin is al geweldig, met dat lulverhaal van de stem en het geneuzel van de heren erna en dan het vandaag wel/niet in de show gebeuren. Prachtig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehe.. http://ongekendtalent.nl/user/37912 Effe door geluidskwaliteit enzo heenluisteren graag, het zijn oefenruimte-opnames. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De Coen en Sander show, ik mag er altijd graag naar luisteren, geweldig duo ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
http://www.dumpert.nl/mediabase/712231/61e42582/het_geluid_van_q_music_geraden_op_3fm.html Legendarisch fragment uit de Coen en Sander show, geniaal! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja, dat was mooi! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Prachtig ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zo vals, maar erg leuk. Sowieso een leuk duo. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |