|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
es kijken kent niemand Hangars Liquides? signature |
|
Ik niet! |
|
fukkin zalig gewoon signature |
|
Niet minima, wel heerschend: Dave Clarke's White Noise. |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Sjezus, wat begin ik hip te worden, komende zaterdag ook al naar Secret Cinema en Bart Skills. Belleville 3 was trouwens toch nog een flinke domper, ik was toen al weg, maar blijkbaar ging alles mis: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=43629918&news=43650068&type=-1 |
|
Geniaal |
|
quote: Lekker man! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Thanks! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Gave Tech House: |
|
Vorige week lekker ge-techno'd, trok het wel! |
|
|
|
Ja, ook op dat label van Chris Liebing komt dikke shit uit: |
|
Ontzettend verplichte kost voor de liefhebber: Pantha du Prince - Black Noise Is nog redelijk jong, maar e-norm getalenteerde gast. Trentemoller heeft ook goed naar hem geluisterd heb ik het idee. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Eerder andersom denk ik! Gruwelijke plaat idd, vond hem alleen live (op Awakenings Festival) wel een beetje tegenvallen. |
|
quote: Ach, ik weet het niet. Pantha deed dit soort shit eerder, Trentemoller pas vanaf "The Last Resort". Neemt niet weg dat die plaat geniaal is (vind het nog interessanter dan Panth). Laatste ook. Andere DJ-werk van Trentemoller vind ik ronduit niks. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: lekker.. beetje Holden achtig I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Heb het even beluisterd, erg lekker die Black noise. Leuke interview ook op Youtube, dat stuk over het vast laten lopen van een computer deed mij smilen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Minimal techno!!?? Techno is al minimaal... Alleen aan te horen door mensen die compleet verdoofd en hersendood van de dope zijn. Raison d'etre van dit topic; een Belg die drugs had gebruikt... nuf said! Walgelijke rotzooi gemaakt door marginale Duitsers Our Lord won't tollerate!!! -end statement- Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
welke belg? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Urbanus van Anus Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ik wist trouwens niet dat ze in Friesland ook techno hadden. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ban! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Haha, wat een boosheid om een paar liedjes. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |