|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een mongolen tekst.... O.T: Rainbow - Rising "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik vind de teksten van Pig Destroyer vaak wel leuk. |
|
Bareuh... |
|
Otto von Schirach - Submarine Mammal Milk Godver wat slecht come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Net Rain Upon The Impure. Nu The Maniacal Vale ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Qutin - Evolution Technical Thrash/Death uit Iran. Klinkt niet verkeerd. |
|
quote: |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gorefest - Rise To Ruin "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Metallica-The Four Horsemen =) |
|
|
|
|
altar - throne of fire demo versie En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Coldworker - Waiting For Buildings To Collapse ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nieuwe darkthrone. Mja... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door jeroen83 op 05-03-2010 23:24] Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Ook! Wat een opluchting na die nieuwe darkthrone! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
quote: Nou... Ik post net wat in het darkthrone topic. Maar heyyyy. Oehhhh. Ieder zijn ding. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Je moet gewoon meer bier drinken en een beetje duits denken. |
|
quote: Dat bier lukt me wel, maar duits denken... Daar hebben we lain voor, hehe. Ik heb ontzettend weinig met duitsers op. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Recon - Graves I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Black Trinity - In This Black Thrashing Night of Infernal Hell signature |
|
The grotesquery - Tales of the coffin born |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |