|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
'Tis dak al moet optreden in Hengeloooooo, anders was het wel de moeite waard geweest. Boeiender |
|
Vielleicht... =) |
|
'T is dak al ga naar hun optreden in Rotterdaaaaaam, anders was het wel de moeite waard geweest. Here kitty kitty kitty! |
|
Hm, ik ga dinsdag en de zaterdag erna ook al naar dingen. Gaat me iets teveel worden. Best jammer, want die laatste cd vind ik weer eens erg goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Kans is best groot dat ik hierbij ben. |
|
Persephone klonk ook goed voor de redelijk gevulde zaal. Daarna maar even een Tardy Brothers album gescoord....die is eigenlijk best goed, ondanks de andere berichten die ik erover hoorde. Zo, en Frank W. defintief uit de band. Terry Butler als oproepkracht? Obituary kan nog 25 jaar doorgaan. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
SWEEEEEEET! Vanavond in de WATT. Is het voorprogramma de moeite waard? Here kitty kitty kitty! |
|
Iemand een setlist? My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Vanavond ook in Watt, Rotterdam! |
|
quote: Von' ik wel. In elk geval begaafde musici (wat ik er van gezien/gehoord heb) 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Vette avond! Obituary had er duidelijk zin in Voorprogramma was verssasend goed en iets compleet anders. Ik had alleen het idee dat ze hier en daar moeite hadden om hun eigen nummers te spelen. En die starwars cover kon natuurlijk echt niet. |
|
zeker wel genoten van de BECK bier en Obituary! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Dat klinkt goed. Zin an vanavond Hoe lang speelde het voorprogramma? Probeer erachter te komen hoe laat Obituary precies begint vanavond. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Gisteravond was de planning om al om 21.30 uur aan te treden. Ben vergeten om in de 'Book Of Lies' te kijken hoe laat de WATT begint. Maar als je om 21.30 uur binnen bent, ben je wel op tijd. God, die Frank W eruit...blijft raar na bijna 25 jaar. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Van watt krijg ik door dat het voorprogramma al om 8 uur begint. Tering. Maar 9 uur binnen zijn dan voor de zekerheid My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Ja anders zijn ze niet op tijd klaar voor het dancegebeuren wat om 11 uur begint |
|
quote: 20 toch? Hij is er toch in 1990 bijgekomen? Bareuh... |
|
1989. Maar hij is er echt uit dus? |
|
quote: Sinds wanneer? Kan er nergens wat over vinden. |
|
Ben gisteren geweest en zou toch echt zweren dat ik Frank Watkins zag bassen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ah, dacht al. Vond het ook al zo raar. |
|
Net in de WATT gezien en dat is Frank niet. Wel Terry! Here kitty kitty kitty! |
|
quote: hier een echte Obituary fan haha |
|
quote: Niet echt nee Alhoewel ik Slowly We Rot en Cause Of Death enorm kan waarderen. Maar ben m'n interesse in ze kwijtgeraakt ten tijde van The End Complete. Pak ze nu zo heel nu en dan live mee als ze in de buurt zijn. Wat betreft Terry/Frank, ik zal als veertigplusser wel weer een nieuwe bril nodig hebben, lijkt het op. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |