|
Auteur: |
|
|
signature |
|
Tja, brengt Profound Lore ooit iets uit dat niet aanschaffen waard is? Klinkt lekker weer. Zwaar en zwart. Tikje doomy versie van Demoncy/Portal/The Horn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Morgen maar eens opzoeken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: klopt ja, met een drap black en wat Immolation signature |
|
Doet me denken aan m'n tapetrading tijd, alsof het van tape op tape op tape op tape is opgenomen. Maar dat is dus kennelijk de bedoeling. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
dan moet je es Portal luisteren signature |
|
kut ruis IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
dat zei je van Portal ook al signature |
|
nee hoor. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
nee hoor? signature |
|
Belachelijk hoe weinig aandacht deze band hier krijgt. Spreekt eigenlijk ook wel weer boekdelen. "Crypt Born & Tethered to Ruin" is een van de tofste, zo niet, 'de', death metalplaten van de afgelopen jaren. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Index / Heavy Metal |