|
Auteur: |
|
|
Als je niets beters te doen hebt,, dan moet je hier zijn. 5/3 Haribo Macht Kinder Froh + Forgettoforgive + Unchained Breathing (metal/hardcore) 23/3 Emery + Moneen + Deaf Havana (punk/emo) 26/3 Rompeprop cd presentatie + Rectal Smega + The Bitch In A Van (grind) 27/3 Tech9 + State Of Affairs + Bodyshot (punk) 1/4 Trash Talk, Rolo Tomassi + Throats (mathcore/hardcore) 2/4 Flotsam and Jetsam + support (thrashmetal) 18/4 Agnostic Front, Discipline and more (hardcore) 9/5 H20 + All For Nothing + Noyalty (hardcore) 15/5 Kill Spectator (cd presentatie) + Maypole (reunie) (Hardcore/punk) 28/5 Insomnium + Ghost Brigade (metal) 15/6 Dillinger Escape Plan + support (metal) 19/7 Loudness (only benelux clubshow) (metal) 23/07 Anne Clark (new wave/avant garde) Meer info, kaartverkoop en ander vertier check: www.dynamo-eindhoven.nl [Dit bericht is gewijzigd door sander@dynamo op 25-02-2010 14:37] |
|
presenteerd... Here kitty kitty kitty! |
|
|
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Toch is het gaaf, Anne Clark. En dan niet op dat potteuze uiterlijk en die bolle kop letten, de muziek is gewoon gaaf. Echt waar Schaep, geef me even de kans je een beetje muzikaal op te voeden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: +1 |
|
Oh, ik doelde niet op Anne Clark hoor, dat trek ik wel als ik in een homoseksuele bui ben! |
|
quote: klopt ja ... Tynamo wiii signature |
|
@Schaep: In dat geval ben ik vermoedelijk een homoseksuele tornado o.i.d. Waar doelde je wel op dan, als ik zo vrij mag zijn? [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 25-02-2010 15:12] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Op de "presenteerd", als het deel van de massa dat ik ben. Wel erg vrij hoor. |
|
Ik vind "presenteerd" behoorlijk geniaal. Als niet iedereen zich daar zo aan ergerde, had dit topic nooit zoveel reacties en aandacht getrokken. Ik vermoed dat Sander een glansrijke carrière als spindoctor staat te wachten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
en het is ook TDEP: The Dillinger Escape Plan |
Index / Concerten |