|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaf feestje, wel een beetje brak nu |
|
quote: +1 |
|
quote:+1000000 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Linedance FTW! |
|
|
|
+1, maar dan heel erg brak Meer optredens in Limburg, graag! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Volgens mij ging het redelijk als ik ze backstage op de bank zag zitten keuvelen. Ik ben wat minder gaar, want ik was weer eens de BOB; toch een mooi feestje gezien, als nu eens wat meer mensen meer permanent de Azijnfabriek wisten te vinden want daar wordt goed geprogrammeerd en is altijd een goede sfeer: ugh! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
HEUY!!!! Wat een gaaf feestje .... alleen zometeen even het slagveld gaan opruimen voor vanavond.... Bedankt aan iedereen die er was... was geniaal Volgende keer meer linedancers |
|
quote: Interview ging prima, staat binnenkort op de site. Enne, dat gezicht keek prima, gelukkig heeft mijn zus een vrij verstoord nachtritme. |
|
quote: + 1 euu? |
|
quote: Bwaahahaha! Nah, prima. En is Taja nog een beetje opgeknapt? Die was wel erg bleek... If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
@ Neithan "weer" de bob? ;-) Jouw feestje was de week ervoor met The Batallion :-P Maar erg geslaagde avond! Al moesten de zangers van Mondvolland en Grimm even op gang komen, maar Heidevolk had een erg gave setlist en Arkona was nog beter dan een paar maanden geleden in de 013! |
|
Het waren niet de zangers die op gang moesten komen, het was het geluid op de monitor dat op gang moest komen. De goede toonhoogte vinden op een geluid vergelijkbaar met dat van een overspannen stofzuiger waarin steengruis door de slang knettert, is even onmogelijk als een sjekkie draaien terwijl je jongleert met kettingzaken en brandende fakkels. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 13-06-2010 13:51] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Geen idee of ze ze komen halen hier, maar ik had ze gewaarschuuwd |
|
Ojee, zo'n feestje. Boeiender |
|
quote: Bullshit Boeiender |
|
Geef je nu een samenvatting van heel jouw leven, Mr. N, of beweer je werkelijk verstand van zaken te hebben? [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 14-06-2010 5:37] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: |
|
quote: Optie B. Boeiender |
|
quote: |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Zo'n feestje?!? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |