|
Auteur: |
|
|
Black metal / Post-rock uit Engeland. Tot nu toe drie albums uitgebracht en een aantal EP's / splits. MySpace Metal-Archives Profound Lore |
|
Eens checken. |
|
Gave band inderdaad, kende ze al een tijdje. The Cold Taste of Perdition draait hier nog wel eens rondjes. Verrassend triviaal |
|
ik word niet goed van dat hele post-rock-black-metal gebeuren... |
|
Het is helaas weer een trend, met dus ook enorme massa´s kutbands, net zoals bij het hele DSBM gedoe. Maar Caïna vind ik toch wel heel erg lekker. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Dacht dat ik dit eens als zijnde shoe-gaze heb zien langskomen. |
|
Ze noemen serieus alles wat ook maar iets afwijkt van gewone Black Metal momenteel shoegaze. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
eerste keer dat ik het luisterde vond ik het geweldig, en erg mooie hoes ook. NA dat ik het volgende dag weer had geluisterd vond ik het helemaal niets ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heb Caina meerdere keren gecheckt omdat deze band zoveel positieve waardering kreeg en de beschrijvingen me echt aanspraken, maar ik kan er erg weinig mee, hoewel ik wel wat leuke dingen hoor. |
|
Het tweede album van dit heerschap, Mourner, is echt heel erg gaaf. Zeer eigen black metal met een twist die toch behoorlijk aan neo-folk doet denken. Al het werk van deze band trek ik trouwens wel. De demo's en het debuut zijn een tikje in het straatje Xasthur, maar dan op een niet kuttige manier en vanaaf Mourner is het dus een stuk experimenteler. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Interessant. |
|
quote:Foei, niet vergeten! |
|
Cool spul. Mooi ook die beschrijvingen op zijn Myspace. Klinkt als: A societally integrated cog-like drone momentarily seizing, spitting blood and oil and foam over those nearest, then silently, mechanically, slipping back into routine. |
|
Klinkt erg goed vind ik! Horns up! |
|
Nieuwe plaat klinkt wel hard. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 18-07-2016 9:59] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Yep, ga het ook eens opzoeken, was deze band wat uit het oog verloren, onterecht zo blijkt... |
Index / Muziek algemeen |