|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
jah Grimm das echt zon vage kut band, staat de laatste tijs zon rare pipo pt podium die denkt dat ie gitaar kan spelen... jammer... (hijs wel en hunk!!!) |
|
stil eens Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
love you |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
|
|
strax krijg je klappen van sacha! hahaha Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
on topic! |
|
*auw* |
|
ontopic: ik heers! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
|
|
ON TOPIC!!! |
|
watan gaat ie anders dicht, wattan!? wattan wattan watan |
|
witchsmeller was trouwens erg vet.. maarja.. dat kan natuurlijk niet anders.. nee.. zonder gekheid.. het was leuk Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:Wat wil je nou full-PA in zo'n hookje? hahaha dat gaat toch niet Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
haha.. inderdaad jootie.. zeg.. jammer dat jij er niet was..... zonder jootie geen party zullen we maar zeggen.. hehehe Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:Neen heel jammer maar ik had al lang andere dingen beloofd aan mensen, zeer kut maar ik heb me toch lekker de vergetelheid ingezopen in Tielt Op een prachtig optredentje ook. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hier enkele foto's van de gigs... wapenspraak en drinkgelag: GRIMM: WITCHSMELLLLLLLLLLLLLLLLLER!: meer foto's te vinden bij: http://www.stillonline.be Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
fuck, kut, godverdomme. Ik kom een som de 2 jaar in gent. Rijden we daar de 2de zit voorbij en zijn juist aan het lachen omdat ik zij dat er een groep bestond met de naam drinkgelag en wapenschild. Ik kijk weer eens door het ruitje en zie dat er iets te doen is en zie ondertussen de posters hangen van witchmeller persivant. En ik kon niet blijven, want die anderen moesten terug naar OOstende |
|
En dan had men het laatst nog over Wapenstok & Gelach Ondanks die toestanden op het podium toch een zeer leuke avond . Enkel jammer dat Dhr. Vanlangenhove het vertikte om tijdens het laatste nummer ook nog eens spontaan te exploderen. Grimm Smellers |
|
Ja, kijk nu blijkt ineens dat er toch wel allemaal ZM'ers waren, zal ik maar lopen zoeken... zijn jullie allemaal bang van mij dan? |
|
Ja vuig liep wel heeeeeeeeel erg snel weg... vriendelijk hoor |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:jaja GIJ! Arrogante rockster! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hahahaha.. "sorry, rockstar coming through" hahahaha Heaven, once so proud, look as it comes down |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |