|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Zaterdag 5 juni vindt de eerste editie van Rockschool Open Air plaats in Roermond. Op vrijdag 4 juni is de officiële pre-party in De Azijnfabriek! Op zaterdag zijn de volgende namen bevestigd: THE GATHERING (NL) www.myspace.com/gatheringofficial THE BATALLION (NO) www.myspace.com/thebatallion666 DEF AMERICANS (NL) www.myspace.com/defamericans THE GECKO BROTHERS (NL) www.myspace.com/thegeckobrothers TRAIL OF TEARS www.myspace.com/trailoftearsmetal CENOBITES (NL) www.myspace.com/cenobitespsycho VALSE HONDEN (NL) www.myspace.com/valsehonden DYSLEXIA (NL) www.myspace.com/dyslexiapunkrock DIRTY BASTARDS (NL) www.myspace.com/thedirtybastards GLOBAL (NL) www.myspace.com/globalrockband Festival open: 12.00 Aanvang: 13.00 Locatie: CK Theater (Centrum voor de Kunsten Roermond) Jesuïtenstraat 4, Roermond Voorverkoop: € 15,- Dagkassa: € 17,50 Informatie over het festival: http://www.azijnfabriek.nl/agenda.php?id=805 Voorverkoop: https://v1.paylogic.nl/frontoffice/?command=moduleList&merchantID=86 Verder zijn deze kaarten ook te koop bij alle Primera winkels door het hele land (400 ongeveer). [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 14-04-2010 13:00] |
|
Is dit het vaker genoemde open air fest dat in de planning stond van jou en Hub? Yeah! The Batallion!!!!! Alright! |
|
Fingers crossed for Immortal! Ik weet dat die band al heel lang op jouw verlanglijstje staat om te boeken, maar ik weet natuurlijk verder niet hoe groots jullie het willen aanpakken. Ik zal geduldig afwachten |
|
The Batallion, fucking hell, als dat niet het weekend van Deathfeast is, aanwezig. |
|
quote: HEUY!!!! Nee.... dit is een ander open air feestje |
|
The Batallion: AAAALLLRIGHT! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Deathfeast is een week later dus.. heb je geluk |
|
HEUY!!!! Op zaterdag komen er nog bij: DEF AMERICANS MAD SIN Zondag gaat trouwens niet door, wie kan dit even aanpassen in de titel? |
|
Netjes, ook aanwezig |
|
HEUY!!!! 2 bands toegevoegd aan de line-up van zaterdag : THE GECKO BROTHERS DIRTY BASTARDS |
|
HEUY!!!! THE GATHERING komt ook op zaterdag |
|
Wat is dit precies voor locatie eigenlijk? Zo ver ik met google earth kan zien is het een soort binnenplaats? |
|
HEUY!!!! Is inderdaad de binnenplaats van een oud klooster midden in het centrum van Roermond |
|
The Batallion en The Gathering....dit gaat geniaal worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! VALSE HONDEN speelt ook |
|
Mad Sin helaas geannuleerd, vervanger is TRAIL OF TEARS. Voorverkoop vanaf vandaag. Zie voor meer info mijn openingstopic |
|
Is de line-up al compleet nu? |
|
HEUY!!!! Voor de vrijdag ben ik nog bezig.... en wil nog misschien nog één band toevoegen aan de zaterdag |
|
quote: Ik ken twee mensen in Eindhoven die nu echt heel gelukkig zijn dat Trail of Tears komt! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
lol MAD SIN psychobilly feest shit, trail of tears emo goth meuk... wat een waardige vervanger Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Misschien moet je zelf dan eens een festival organiseren met alleen bands die jij interessant vind Endus..: wees niet zooo negatief |
|
niks op te merken aan de organisatie, vind alleen het contrast tussen Mad Sin en Trail of tears wel heel er groot Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Tjah, The Gathering vind ik ook niet staan bij de meeste van bovengenoemde bands (die ik wel ken), een beetje te rustgevend, iets dat ik wel weer kan waarderen thuis op de bank of op een plek waar alleen maar van dat soort muziek gespeeld wordt. Zo blijft het tenminste wel van alles wat.. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 09-04-2010 23:37] |
|
quote: Trail emo?!? Ja, ze hebben een zangeres, maar niet zo'n typisch opera-meisje maar meer een rockzangeres. Ik heb Mad Sin op Outdoorfest in Eindhoven gezien en ik vond dat juist heel weinig, misschien ben ik te metal om dat te kunnen waarderen. En als elke band met een zangeres dan automatisch goth is, dan ken ik nog wel een ander goth bandje dat inmiddels niet meer bestaat: de naam Belle Gunness zal je wel iets zeggen [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 10-04-2010 0:04] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
HEUY!!!! Zetten we er nog gewoon een psychobilly / punk band bij: CENOBITES www.myspace.com/cenobitespsycho |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |