|
Auteur: |
|
|
Voorverkoop vanaf aanstaande vrijdag 10:00 uur. Morgen gelijk maar even vrij vragen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kaartjes binnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
CONCERT AEROSMITH VERPLAATST NAAR GELREDOME XS De show van Aerosmith + Special Guests, op woensdag 23 juni aanstaande, is verplaatst van het Goffertpark Nijmegen naar GelreDome XS. Wegens tegenvallende verkoopcijfers was deze beslissing helaas onoverkomelijk. Het Goffertpark is te groot voor het aantal bezoekers dat verwacht wordt. Met de huidige bezoekersaantallen komt de show van Aerosmith beter tot zijn recht in de kleine setting van GelreDome en zodoende krijgt ook het publiek een betere live ervaring. Reeds gekochte tickets blijven gewoon geldig voor het concert in GelreDome XS en kunnen niet geretourneerd worden. Dat scheelt me iig weer een stukje rijden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kan niet meer wachten! |
|
Veel plezier bij de Sleeze Beez 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
zin in! |
|
+1. Nu die kant op. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hoe was het?? |
|
GENIAAL! Aerosmith was super, andere bands ook gaaf! Ze deelde bandjes uit voor de eerste ring omdat daar erg weinig mensen stonden! Dus geniaal, lekker dicht bij Steven Tyler haha |
|
Wow, wel goede setlist! quote: Bareuh... |
|
Collega van me is er ook heen geweest en die was het ook zeer goed bevallen. Kijken of dat morgen ook zo is. |
|
Wel een beetje spijt achteraf dat ik niet ben gegaan One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Even een dikke voor de stewards die kennelijk doorgaans alleen met hooligans te maken hebben. Loop niet zo te zeiken tegen kinderen die helemaal achter in de zaal op een verhoging staan omdat ze anders niets zien. Wegsturen met een opmerking als "dat is niet mijn probleem" is echt te sneu voor woorden. Ook nog tegen mij aan gaan janken dat ik daar mijn beker koffie niet mag neerzetten. "Ja, ik krijg ook alleen maar opdrachten" Mijn vraag: Befehl ist Befehl, ja? werd ook niet gewaardeerd. Krijg even de tering, kale vetzak. Verder wel een gaaf optreden maar ik denk niet dat ik snel weer naar het Gelredome ga. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Index / Concerten |