IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 08.05.2010 : Urfaust, Alkerdeel, Lugubrum @ Lochtink, Eeklo (Bel) Vorige pagina | Volgende pagina
Paljas
Usericon van Paljas
Posted 10-03-2010 23:02 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

hehe, ja inderdaad.
kom weer eens in de bunker, du schlampe!

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 10-03-2010 23:21 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ja idd, even Bierello's klappen niet zo gay doen.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-03-2010 9:19 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

duidelijke taal!

zal eens kijken of donderdag kan! of anders vrijdag! wanneer hangen jullie daar?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 11-03-2010 17:43 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

ja, vanavond dus.
morgen denk ik niet.
misschien zaterdag, als we iets afspreken!

R.
Usericon van R.
Posted 19-04-2010 13:00 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Met dank aan BLEH? ook hierbij

Wordt even whisky en pijptabak inslaan!

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 19-04-2010 13:01]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-04-2010 14:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vanavond??? is toch de 8e?

signature

irritante klootzak
Posted 04-05-2010 18:24 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

deze zaterdag!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 04-05-2010 19:07 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

inderdaad!
timetable:

Deuren: 19u

Lugubrum: 20.30 - 21.15

Alkerdeel: 21.40 - 22.30

Urfaust: 23.00 - ???

afterparty with DJ Hardrock (Sylbester Anfang) and DJ Lama

www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-05-2010 11:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

crap, ik zoek nog 1 kaart extra (voor een leuke dame wiens vriend ook komt van verre)

signature

R.
Usericon van R.
Posted 05-05-2010 13:35 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik kan niet meer komen ivm omstandigheden.. dus er moet een kaartje over zijn.

Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 05-05-2010 21:56 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

hey R.
er zijn nog enkele mensen die geannuleerd hebben, die kon ik mooi vervangen door personen uit de wachtlijst. het fairst is als je een mailtje stuurt naar alkerdeel@pandora.be met de naam van de persoon die mag geschrapt worden, dan kan Hypnos de andere naam doorsturen en wil ik wel switchen. op goed geluk hopen dat er een plaatsje vrij komt zal njet worden vrees ik ... mochten er vrije plaatsen zijn zullen die snel gevuld zijn met de locals die er altijd rondhangen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-05-2010 22:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die juffrouw die meegaat is de vriendin van Jens, ze heet Elisa.

geloof dat ze een kaart heeft, ikke informere

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-05-2010 22:01]

signature

R.
Usericon van R.
Posted 05-05-2010 22:09 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2010 21:56 schreef Vuile Pui het volgende:
hey R.
er zijn nog enkele mensen die geannuleerd hebben, die kon ik mooi vervangen door personen uit de wachtlijst. het fairst is als je een mailtje stuurt naar alkerdeel@pandora.be met de naam van de persoon die mag geschrapt worden, dan kan Hypnos de andere naam doorsturen en wil ik wel switchen. op goed geluk hopen dat er een plaatsje vrij komt zal njet worden vrees ik ... mochten er vrije plaatsen zijn zullen die snel gevuld zijn met de locals die er altijd rondhangen.

Bleh? Had mij op de gastenlijst kunnen proppen, dus geen idee of ik ooit op een reserveringslijst heb gestaan,

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-05-2010 23:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Bleh? zal binnen kunnen met Didier zeker?

Mijn vriendin heeft blijkbaar ook een kaart kunnen bemachtigen?!? Hoor ik net

signature

Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 06-05-2010 22:05 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

gastenlijst is nog beter natuurlijk.
ja goed, we zien wel, komt wel goed, ga er mij niet druk in maken, kan het niet beter regelen dan nu het geval is.
enkel beetje jammer dat we onze cd's niet gaan hebben, beetje lullig natuurlijk met een cd presentatie

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-05-2010 22:06 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 22:05 schreef Vuile Pui het volgende:
gastenlijst is nog beter natuurlijk.
ja goed, we zien wel, komt wel goed, ga er mij niet druk in maken, kan het niet beter regelen dan nu het geval is.
enkel beetje jammer dat we onze cd's niet gaan hebben, beetje lullig natuurlijk met een cd presentatie

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-05-2010 2:11 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik heb zin in dit feestje.

irritante klootzak
Posted 07-05-2010 7:59 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 22:05 schreef Vuile Pui het volgende:

mak je niet druk.. ik heb nog nooit een cd presentatie meegemaakt waar ze de cd wel op tijd hadden, hahaha

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 07-05-2010 8:06 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2010 2:11 schreef bokaj het volgende:
Ik heb zin in dit feestje.

Ik ook.

Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 07-05-2010 16:55 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

onze cd's zijn vandaag gearriveerd, close one!
tot morgen luitjes! voorzichtig naar daar rijden hé irritante klootzak of ik krijg een "attakske" als jullie iets overkomt

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-05-2010 19:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat wordt geld uitgeven

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-05-2010 22:05 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2010 16:55 schreef Vuile Pui het volgende:
onze cd's zijn vandaag gearriveerd, close one!
tot morgen luitjes! voorzichtig naar daar rijden hé irritante klootzak of ik krijg een "attakske" als jullie iets overkomt
Hoera!

Dat wordt feest.

Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 09-05-2010 12:22 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

het was een extreem aangename avond, alles perfect verlopen!!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2010 12:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Northward
Usericon van Northward
Posted 09-05-2010 12:47 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vond alle bands echt zwaar goed, top avond.

Alkerdeel cd is ook erg vet!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com