|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, ja inderdaad. kom weer eens in de bunker, du schlampe! |
|
Ja idd, even Bierello's klappen niet zo gay doen. |
|
ja, vanavond dus. morgen denk ik niet. misschien zaterdag, als we iets afspreken! |
|
Met dank aan BLEH? ook hierbij Wordt even whisky en pijptabak inslaan! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 19-04-2010 13:01] |
|
vanavond??? is toch de 8e? signature |
|
deze zaterdag! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
inderdaad! timetable: Deuren: 19u Lugubrum: 20.30 - 21.15 Alkerdeel: 21.40 - 22.30 Urfaust: 23.00 - ??? afterparty with DJ Hardrock (Sylbester Anfang) and DJ Lama www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
crap, ik zoek nog 1 kaart extra (voor een leuke dame wiens vriend ook komt van verre) signature |
|
Ik kan niet meer komen ivm omstandigheden.. dus er moet een kaartje over zijn. |
|
hey R. er zijn nog enkele mensen die geannuleerd hebben, die kon ik mooi vervangen door personen uit de wachtlijst. het fairst is als je een mailtje stuurt naar alkerdeel@pandora.be met de naam van de persoon die mag geschrapt worden, dan kan Hypnos de andere naam doorsturen en wil ik wel switchen. op goed geluk hopen dat er een plaatsje vrij komt zal njet worden vrees ik ... mochten er vrije plaatsen zijn zullen die snel gevuld zijn met de locals die er altijd rondhangen. www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
die juffrouw die meegaat is de vriendin van Jens, ze heet Elisa. geloof dat ze een kaart heeft, ikke informere [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-05-2010 22:01] signature |
|
quote: Bleh? Had mij op de gastenlijst kunnen proppen, dus geen idee of ik ooit op een reserveringslijst heb gestaan, |
|
Bleh? zal binnen kunnen met Didier zeker? Mijn vriendin heeft blijkbaar ook een kaart kunnen bemachtigen?!? Hoor ik net signature |
|
gastenlijst is nog beter natuurlijk. ja goed, we zien wel, komt wel goed, ga er mij niet druk in maken, kan het niet beter regelen dan nu het geval is. enkel beetje jammer dat we onze cd's niet gaan hebben, beetje lullig natuurlijk met een cd presentatie www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
quote: |
|
Ik heb zin in dit feestje. |
|
quote: mak je niet druk.. ik heb nog nooit een cd presentatie meegemaakt waar ze de cd wel op tijd hadden, hahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik ook. |
|
onze cd's zijn vandaag gearriveerd, close one! tot morgen luitjes! voorzichtig naar daar rijden hé irritante klootzak of ik krijg een "attakske" als jullie iets overkomt www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
dat wordt geld uitgeven signature |
|
quote:Hoera! Dat wordt feest. |
|
het was een extreem aangename avond, alles perfect verlopen!!! www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
signature |
|
Vond alle bands echt zwaar goed, top avond. Alkerdeel cd is ook erg vet! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |