|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ook aanwezig |
|
Morgen alweer! |
|
Aangezien dat dit uitverkocht is gaan we dinsdag naar Brussel. Zin in! |
|
zo dat was vet |
|
quote: Mustain was goed bij stem, het concert was verder ook super. Ik vond My favorite scar weinig aan. Hetwas allemaal wel professioneel maar het was gewoon mijn stijl niet. |
|
quote:Zijn wij naar hetzelfde concert geweest? Ik vond de zang ronduit slecht. Volgens mij verontschuldigde hij zich zelfs aan het einde hiervoor. Hij zag er ook niet echt florissant uit Verder overigens een prima concert, strak uitgevoerd. Ben nooit zo'n Megadeth-fan geweest, maar leuk ze weer eens gezien te hebben. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Super setlist, Dave was inderdaad niet goed bij zang (zoals gewoonlijk eigenlijk), hoop geknauw en gemompel en dan ineens een woord wel goed er doorheen gooien. Maar ik klaag absoluut niet! Mooi plekje vooraan, alles goed kunnen zien. Het voorprogramma.... Lekker pilske drinken. Here kitty kitty kitty! |
|
Hmm ik ben benieuwd vanavond. Heb er zin in |
|
quote: ik denk het wel hoor (zelfde concert ) maar ik heb de zang van megadeth altijd al het minpunt gevonden en heb er dus weinig aandacht aan besteed en het stoorde me in ieder geval niet. ik vind wel dat de gitaren zacht stonden. |
|
Hierbij nog wat foto's van gisteravond. My Favorite Scar Megadeth De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Gisteren op het laatste moment toch nog 2 kaartjes gescoord en dus bijgeweest. En daar ben ik erg blij mee, want het was allesverpletterend gaaf. Afgezien van twee nieuwe nummers, was het meest recente nummer Trust van Cryptic Writings uit 1997. En natuurlijk Rust in Peace integraal, waanzinnig !!! Tussen Dave en Dave leek ogenschijnlijk niets gebeurd te zijn, en de band speelde zo strak als een huis. Had het voor geen goud willen missen. Setlist: - Dialectic Chaos - Wake up dead - Headcrusher - In my darkest hour - Holy wars - Hangar 18 - Take No Prisoners - Five Magics - Poison Was the Cure - Lucretia - Tornado of Souls - Dawn Patrol - Rust in peace ... Polaris - Trust - A tout le monde - Sweating Bullets - Symphony of destruction - Peace Sells (overgaand in het laatste deel van Rip .. Polaris) [Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 08-06-2010 19:52] |
|
oei wat een lekkere list zeg ... Rust in Peace zoooooo nice !! toch beetje spijt dat ik het gemist heb I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:ze hebben toch ook Peace Sells gespeeld? |
|
quote:zang van Mustaine was niet zo best. Het voorprogramma was verschrikkelijk... |
|
quote: Ja, lompe typfout. Hij is hersteld. Ik geef een flink slaaptekort de schuld. |
|
Gisteren dus in Brussel geweest. Ook deze show was uitverkocht. Voorprogramma gemist, maar zover ik weet was dat voor mij ook geen gemis. Megadeth was erg gaaf deze keer. Setlist was prima en Mustaine was op de meeste momenten goed bij stem. Verder was het publiek in Belgie erg enthousiast. Gave en gezellige avond |
|
|
|
quote: Ik moet echt minder zuipen (..en blowen) maar de helft komt me niet bekend voor Vooralsnog: leuke avond geweest! (ochtend er na was wat minder) |
|
quote: Vooral hoge noten gingen niet echt. My Favorite Scar was goed hoor. Misschien qua stijl niet 100% passend, maar zeker niet slecht. |
|
quote: Ik heb ondertussen een aantal shows gezien en inderdaad, als het laag moet dan klinkt hij als vanouds, maar zodra het de hoogte in moet dan verliest zijn stem alle kracht en klinkt het enorm iel, terwijl hij het toch echt van zijn snauwende stemgeluid moet hebben. De jaren gaan helaas toch tellen. Muzikaal verder perfect in orde overigens The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |