|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vast wel weer aanwezig |
|
quote: see you at occultfest! |
|
Aanwezig! You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
|
Afwezig, ik ga naar Vader. |
|
Via onderstaande link kun je stemmen op wie Noord Brabant moet vertegenwoordigen bij de halve finale. Door omstandigheden heeft die voorronde niet plaatsgevonden. http://hetpodium.hyves.nl/polls/7033999/Welke_band_moet_een_wilcard_krijgen_voor_de_halve_finale_van_de_Metalbattle/ [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 08-03-2010 21:59] see you at occultfest! |
|
quote: Moi ga je dan naar Grunn want dat is op vrijdag en dan kun je zaterdag wel ff langskomen! see you at occultfest! |
|
Hoe kan ik stemmen? |
|
quote: Staat twee posts voor je beschreven. see you at occultfest! |
|
Hey Smeerik of Martijn, kunnen jullie de poster ook hier posten want het lukt mij nl niet, alvast thanx! see you at occultfest! |
|
Dat zag ik. Dan moet ik zeker ook een hyves hebben? |
|
Toch bijzonder dat je via de hyves van iets wat eigenlijk weinig met de metal battle te maken heeft wie er door mag. |
|
quote: Klopt, ik was ff in de war met de data. Maar ik ga toch niet naar de halve finale, ik heb deze week al zat dingen gedaan en zaterdag ga ik maar eens lekker genieten van mijn welverdiende rust |
|
see you at occultfest! |
|
De vierde band is Rotten geworden (winnaar N Brabant). see you at occultfest! |
|
Morgen dus al!!! Komt allen, gratis entree dus daar hoef je het niet voor te laten... see you at occultfest! |
|
Nou Smeerik waar blijf je nou?! Ik schop hem nog wel ff de lucht in! see you at occultfest! |
|
Wordt een leuk feestje, misschien wel de meest spannende halve finale van de metal battle. Dus afkomen stelletje baklappen! You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
|
Uitslag: 1. Face the Fact 2. Sinercus 3. Beyond Reproach 4. Rotten |
|
En Wildcard dan? |
|
quote: Ha ha was je me net voor! Enne nog bedankt voor het invallen als jurylid! Was een geslaagde avond, volle bak en leuke bands met Face the Fact als winnaar. Gefeliciteerd heren en succes in Enschede. see you at occultfest! |
|
onzin, ik was je bijna 10 uur voor |
|
Ah, Face the Fact komt dus weer terug in Atak. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: He, ik heb rotten, wel eens gezien en ik vond die toen super. Dan moeten de andere bands wel helemaal goed zijn geweest? |
|
Er waren allemaal goede bands vond ik. Ik had zelf geen flauw idee wie zou gaan winnen. Rotten was idd erg goed, helaas werden ze half afgezeken door de jury. Ze speelden vet strak en hun podiumact was ook niet slecht ofzo. Verder was het een supermooi feestje. Publiek was supernice. |
|
Het was zeker een mooi feestje! Het ging ook vooral om de gezelligheid en gezellig was het zeker Het jury commentaar was inderdaad niet erg sterk |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |