|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Yoghurt! |
|
quote: Zal wel te maken hebben met het feit dat aspartaam zo'n tweehonderd keer 'sterker' is. Die zakjes zijn gemaakt om weinig plek/gewicht in te nemen tijdens reizen, als je echte suikers gebruikt kan het onmogelijk zo compact en licht zijn als deze dingen. Vergeet niet, ze zijn niet echt gemaakt om katers te verhelpen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Koffie en Bolt thrower. |
|
Paar glazen water tijdens of na het zuipen, nergens last meer van Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik krijg die steeltjes nooit zo goed weg. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Da's een goed tip... lekker een bloedverdunner nemen als je gezopen hebt. Plus Ibuprofen kan de maagwand aantasten. Alcohol versterkt dit effect. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ibu is toch geen bloedverdunner? Maagwand wordt inderdaad wel aardig aangetast ja. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Niet zoals een bloedverdunner, maar ik heb altijd geleerd dat Ibuprofen bloed verdunnend kan werken. En daarom in bepaalde gevallen niet ingenomen moet worden en dat je dan beter een paracetamol kunt nemen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik mag ibuprofen niet gebruiken omdat ik stollingsremmers (In de volksmond bloedverdunners, inderdaad) slik. Het beïnvloedt namelijk wel degelijk de stollingswaarden van je bloed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Niet drinken. Of is dat al 3 keer genoemd? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Gebeurd er dan wat na 3x? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Of 4. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Spannend! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Na 5 keer is de lol er wel van af. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik heb altijd geleerd dat je lever de alcohol met een tempo van 1.5 uur per biertje uit je lichaam haalt en dat er niets is waarmee dat proces versneld kan worden. Goeie tip. Na een paar van die drankjes mag ik dus weer sneller auto rijden? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-03-2010 7:04] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
|
|
quote: Het is anderhalf uur per biertje. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 06-03-2010 21:22] =) |
|
quote:Kater komt door vloeistofgebrek, eigenlijk niet eens door het gehalte bloed in je alcohol. (an sich wel gelinked aan elkaar, maar door jezelf goed nat te houden kun je een kater verminderen/voorkomen) |
|
En hoeveel is een biertje? Halve liter? |
|
0.2 Edit: á 5 % dus bij Kanon is dat maar 0.1 liter. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-03-2010 21:28] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:De vingerhoedjes van De Ulk. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |