IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : middel tegen kater Vorige pagina | Volgende pagina
KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 06-03-2010 16:22 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Yoghurt!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-03-2010 16:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Geen idee. Ik heb ook maar van-horen zeggen dat vet in melk enzo de opname van veel stoffen bemoeilijkt.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 06-03-2010 16:23 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 6 March 2010 16:11 schreef XXL het volgende:
Waarom in de eerste plaats al overgaan op een kunstmatige zoetstof ipv echte suikers te gebruiken?


Zal wel te maken hebben met het feit dat aspartaam zo'n tweehonderd keer 'sterker' is. Die zakjes zijn gemaakt om weinig plek/gewicht in te nemen tijdens reizen, als je echte suikers gebruikt kan het onmogelijk zo compact en licht zijn als deze dingen. Vergeet niet, ze zijn niet echt gemaakt om katers te verhelpen.



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-03-2010 17:43 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Koffie en Bolt thrower.


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-03-2010 17:45 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Paar glazen water tijdens of na het zuipen, nergens last meer van


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-03-2010 17:49 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr



Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-03-2010 17:56 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik krijg die steeltjes nooit zo goed weg.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-03-2010 18:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-03-2010 18:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 15:22 schreef Vikingblood het volgende:
Een ibuprofen voor het slapen gaan en net wat Marcel zegt.
Veel water zuipen.


Da's een goed tip... lekker een bloedverdunner nemen als je gezopen hebt.
Plus Ibuprofen kan de maagwand aantasten. Alcohol versterkt dit effect.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 06-03-2010 18:49 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Ibu is toch geen bloedverdunner? Maagwand wordt inderdaad wel aardig aangetast ja.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-03-2010 19:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 18:49 schreef Panzerke het volgende:
Ibu is toch geen bloedverdunner? Maagwand wordt inderdaad wel aardig aangetast ja.


Niet zoals een bloedverdunner, maar ik heb altijd geleerd dat Ibuprofen bloed verdunnend kan werken. En daarom in bepaalde gevallen niet ingenomen moet worden en dat je dan beter een paracetamol kunt nemen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-03-2010 19:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik mag ibuprofen niet gebruiken omdat ik stollingsremmers (In de volksmond bloedverdunners, inderdaad) slik.

Het beïnvloedt namelijk wel degelijk de stollingswaarden van je bloed.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-03-2010 20:02 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Niet drinken.
Of is dat al 3 keer genoemd?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-03-2010 20:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Gebeurd er dan wat na 3x?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-03-2010 20:15 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Of 4.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-03-2010 20:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Spannend!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-03-2010 20:16 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Na 5 keer is de lol er wel van af.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-03-2010 21:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 18:31 schreef spectre het volgende:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/6214320/___Voorkom_een_kater_met_zuurstof___.html


Ik heb altijd geleerd dat je lever de alcohol met een tempo van 1.5 uur per biertje uit je lichaam haalt en dat er niets is waarmee dat proces versneld kan worden.

Goeie tip. Na een paar van die drankjes mag ik dus weer sneller auto rijden?



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-03-2010 7:04]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-03-2010 21:17 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2010 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 06-03-2010 21:22 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 21:14 schreef XXL het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je lever de alcohol met een tempo van 1.5 biertje per uur uit je lichaam haalt en dat er niets is waarmee dat proces versneld kan worden.





Het is anderhalf uur per biertje.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 06-03-2010 21:22]


=)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2010 21:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 21:14 schreef XXL het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je lever de alcohol met een tempo van 1.5 biertje per uur uit je lichaam haalt en dat er niets is waarmee dat proces versneld kan worden.

Goeie tip. Na een paar van die drankjes mag ik dus weer sneller auto rijden?


Kater komt door vloeistofgebrek, eigenlijk niet eens door het gehalte bloed in je alcohol. (an sich wel gelinked aan elkaar, maar door jezelf goed nat te houden kun je een kater verminderen/voorkomen)


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-03-2010 21:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

En hoeveel is een biertje? Halve liter?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-03-2010 21:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

0.2

Edit:

á 5 % dus bij Kanon is dat maar 0.1 liter.


[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-03-2010 21:28]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-03-2010 21:29 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 21:26 schreef XXL het volgende:
0.2

Edit:

á 5 % dus bij Kanon is dat maar 0.1 liter.

De vingerhoedjes van De Ulk.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen