|
Auteur: |
|
|
signature |
|
quote: Goeie drummer ook wel (http://www.youtube.com/watch?v=UZFzVe_vpME), al trek ik zelf die cowbells heel slecht. Had veel verwacht van de nieuwe Trauma (ook lekkere Poolse death), maar die plaat valt me na drie luisterbeurten wat tegen. [Dit bericht is gewijzigd door Trey op 09-03-2010 1:37] |
|
die cowbell is inderdaad verwarrend signature |
|
Puike band ja, die vorige draait hier nog geregeld. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
More cowbell!! Klinkt lekker. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: nieuwe vond ik wel grappig... moet het nog wat meer luisteren. Drummer is wel lekker origineel! |
|
quote:+1, voor de rest boeit het me niet zo. Ze zouden eigenlijk doublecowbellen moeten doen ipv doublebasdrums. |
|
Eind september is de recentste cd van Deivos verschenen: Demiurge of the Void. Er wordt iets minder geƫxperimenteerd, heb ik het idee. Verder ligt het album redelijk in de lijn van de eerdere albums. De single No Gods Before Me, al eind mei verschenen, staat er ook op. [Dit bericht is gewijzigd door Trey op 05-10-2011 12:17] |
|
wistik nie! THANX!! signature |
Index / Heavy Metal |